zondag 16 mei 2021

Fliep flap doebedoebadab kaart.


Een watte?? Ja, ik wist niet dat het zo heette, maar ik vind het wel een leuk modelletje. Marissa bedacht deze challenge bij Creaties Suzan op Facebook. Het is heel makkelijk te maken en HIER vind je de beschrijving. Ben er vorige week meteen mee aan de slag gegaan en er 2 gemaakt. Zodoende had ik al voldoende kaartjes klaar om tijdens ons verblijf in Limburg in te plannen.


Het papier komt uit een jungle-blok van de Action. Ook de losse bloemen knipte ik uit het papier. De kaartjes hebben nog geen bestemming, dus de tekstjes zijn neutraal. Eventueel kan er op het binnenflapje nog iets worden geschreven. 

Vandaag ons laatste dagje hier in het zuiden. Het is wisselvallig weer, alhoewel we gisteren gewandeld en gefietst hebben zonder een spatje regen. Pas 's avonds regende het, maar toen zaten we lekker binnen bij de palletkachel. Rolf is nu fietsen, ik loop zo nog een rondje met de honden en vanmiddag zien we wel. Ik wens jullie ook een fijne dag!

Challenge;

Creaties Suzan (op Facebook)

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes Colien, altijd leuk om eens een ander model te maken. Geniet nog van jullie laatste dag in Limburg.

    Groejtes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartmodelletje met een moeilijke naam. Mooi DP heb je gebruikt.
    Geniet nog van je vakantie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi gedaan Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die naam is vast zelf bedacht, hihihi. Je kaart is heel leuk...
    Fijn dat het zo lekker is in Limburg. Die omgeving verveelt eigenlijk nooit, als je er niet woont.. toen wij er woonden zagen we het op het laatst niet echt meer als iets bijzonders... en nu weer wel..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colien, een heel leuk kaart en mooi papier heb je gebruikt. Jammer dat de vakantie er alweer op zit.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi wat een leuke naam. Tof model en zeer mooi papier. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien