zondag 23 mei 2021

Herhalend stempelen bij Knutsels en Kadootjes.

Nóg 2 zwangerschapskaartjes om te laten zien. En deze 2 maakte ik met het herhalend stempelen van de tekst in regenboogkleurtjes. Eline's lammetje springt een gat in de lucht, logisch, want het is geweldig nieuws voor mijn collega Tamara. Het herhalend stempelen is de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Dat mag dus op deze manier, maar er is nog veel meer mogelijk, kijk maar eens op het blog.
Ook dit keer kreeg ze er een leuk slabbetje bij van Stof with Love, net als vorige keer bij haar dochtertje Reza. Hartstikke handig als cadeautje, maar ook straks in gebruik.  
Ik had nog een achtergrondje op dezelfde manier gestempeld en meteen een 2e kaartje gemaakt. Dit keer is het lammetje er lekker eigenwijs bij gaan zitten.

Doen jullie mee met onze challenge? Dat kan t/m vrijdag 18 juni en je mag 2 creaties inzenden.

Gisteren heerlijk op het gemakje, samen met Daniëlle, de online workshop bij Noor&Zo gevolgd. De tips van Jolanda de Ronde opgevolgd en in totaal 19 x een A4 met gelliprints gemaakt. Daarvan al 2 verwerkt tot kaartjes en labels (totaal 8 stuks!), dus prima productie.  Je ziet de resultaten allemaal binnenkort, maar morgen eerst een kaartje voor een jarige Sarah. Fijne dag en graag tot snel!




11 opmerkingen:

  1. Heel leuk zwangerschapskaartje!
    Amai, jij hebt flink doorgewerkt gisteren. Ik heb niet zoveel afdrukjes kunnen maken... Vond het wel heel leuk. Smaakt naar meer.
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat jij de tekst hebt herhaald.
    Het zijn lekker vrolijke kaartjes geworden.
    Zo'n workshop met jouw productie als resultaat, wauw, dat is nog eens leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt. Je bent zeker productief geweest.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mis geraden dus hahaha, wat leuk met de herhaalde tekst!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke, vrolijke kaarten. De regenboogkleurtjes staan goed op een zwangerschapskaart.
    Ik ben benieuwd naar de workshop-resultaten, daar heb je vast weer wat moois mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee heel gave kaartjes, leuk effect die regenboogkleuren inderdaad en schattig dat lammetje erbij! Ik ben even eruit geweest, was even nodig om te detoxen van blog/FB en Instagram, dus heb heel wat gemist!
    Benieuwd naar je workshop resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje heb je gemaakt! En ik denk dat je meer mensen op het verkeerde been hebt gezet. Mij bijna ook! Whahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee super mooie kaartjes Colien, en het schaapje doet het altijd goed op dit soort kaartjes.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, die tekst in regenboogkleurtjes! Ik hou er van! Lief lammetje ook. Toffe kaart, weer Colien.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien