zondag 30 mei 2021

Dex 2 jaar en alternatieve Alpe d'HuZes.

 
Komende dinsdag is Dex jarig. Afgelopen week maakte ik alvast een kaartje wat ik gisteren in de bus deed. Ik maakte het kaartje met Eline's dino's en de achtergrond is een stukje camouflagestof. Dat heb ik op kraftpapier vastgestikt met de naaimachine. 
De letters zijn uit dp met houtstructuur gestanst en de letter uit koper-glanskarton. Ik vind het wel een gaaf, stoer kaartje geworden. 

Gisteravond zouden we bij mijn ouders gaan eten, maar ons ma voelde zich niet lekker. Dus thuisgebleven en Rolf wilde 's avonds graag de Champions League kijken en ging ik aan de slag met het Bella Lulu 'Kerstfeest' pakket van het Mini Festijn dat ik vorige week volgde bij Noor&Zo. Het was een productief avondje, want ik maakte 9 (!) kerstkaartjes. In totaal heb ik 15 kaartjes gemaakt met de materialen. Het pakket is nu zo goed als op, nog wat restjes dp en een aantal stickers zijn over. De resultaten zien jullie wel in de loop van de tijd op de donderdagen verschijnen. 

Vandaag weer heel wat workshops en activiteiten aangevinkt als favoriet bij de KreaDoe online. Gisteren wel wat dingen meegedaan, maar vooral meegekeken. Rolf is naar Zuid-Limburg om te trainen voor zijn alternatieve Alpe d'HuZes die komende donderdag gaat plaatsvinden. Hij gaat maar liefst 6x de zwarte route fietsen op de mountainbike in de Drunense duinen. Een pittige uitdaging, maar voor het goede doel. Je kunt hem sponsoren door loten te kopen via de QR-code hierboven of geld te doneren via zijn actiepagina op opgevenisgeenoptie.nl en te zoeken op deelnemer Rolf Ran.

Challenges;
Alphabet Challenge - D is for dinosaurs
De Egel - Gebruik stof op je kaart


10 opmerkingen:

  1. Mooie stoere kaart voor de kleine man.
    Succes voor je zoon met zijn alternatieve Alpe dhuzes. Toch heel wat anders als je de echte alp op moet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is een heel tof en stoer kaartje. Mooi dat stof in de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf deze stoere dino-kaart Colien. Leuk idee om camouflage stof te gebruiken, ik zou me ook camoufleren als ik dino's aan zag komen hihi. Stoer dat Rolf die zwarte route 6x gaat fietsen voor het goede doel, fijn dat er een alternatief mogelijk is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je nog te bedanken voor je deelname aan de challenge bij De Egel, bij deze.

      Verwijderen
  4. Dat is supergaaf! Die stof heb ik hier ook nog liggen. Echt een goed idee. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.
    Hopelijk is je moeder niet zieker geworden?
    En sterkte vandaag weer met lesgeven aan een volle bak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card - love those two little dinosaurs. I'm sure Dex really liked it. Thanks for playing along with us at our Alphabet 'D id for dragons or dinosaurs' challenge. Deborah x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute kid's card! I just love your image and the fabric background is such a great textured pattern. Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you can join in again soon.
    Debbie
    www.secretstamper.com
    Creative Creases Challenge for fun fold cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great idea for the background, perfect for those cute dinosaurs! Thanks for sharing with us at the Alphabet Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om deze stof te gebruiken. Ik doe nu mijn rondje en wat zie ik een hoop leuke verwerkingen tegen komen. Dit is ook mooi en een goed idee om te onthouden. Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien