dinsdag 11 mei 2021

Panda #3.

 
Vandaag laat ik het 3e panda-kaartje zien. Ik maakte het volgens de sketch bij Sunday Stamps. Weer eens 'ouderwets' een doily gebruikt. 
Gisteren was een fijne dag: lekker in de tuin gerommeld. Ik had nog wat plantjes staan die in de potten gezet konden worden. Alles groeit als kool, dus de groencontainer is weer vol! Verder de onderste 3 planken van de boekenkast in de kamer netjes gemaakt, die klus zit erop. Ook de gordijnen op de logeerkamer vervangen, daarmee is het opknappen van de 1e etage gestart (de badkamer is vorig jaar al gerenoveerd). We zijn zo blij met de nieuwe vloerbedekking op de zolderkamer, nu willen we die ook op de slaapkamers en overloop. Daar zal ook heel wat opruimen aan vooraf moeten gaan, dus we doen het maar in etappes, geen haast. Vandaag zie ik wel welk klusje ik ga doen...
Challenge;
Sunday Stamp - ssc256



9 opmerkingen:

  1. Deze is ook erg mooi.
    Ik vind het altijd leuk, zoals de beestjes aan zo'n ballon hangen/zweven.
    De kleuren zijn mooi rustig, op z'n tijd om leuk hoor.
    Succes met opruimen, ik zeg altijd, van het 1 komt het ander, maar zó fijn om je huis straks helemaal naar je zin te hebben opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke panda kaartjes heb je gemaakt de afgelopen dagen, deze is ook super!! Jullie zijn druk bezig zo te lezen, iedere keer een stukje. Succes ermee!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezige pandakaartjes (ook van je vorige post) De doily past er mooi bij!
    En bedankt voor je super lieve beterschapskaartje met het leuke vlekkenkonijn en bloemzaadjes. Vandaag voor het eerst weer een paar uurtjes gewerkt en ik ben helemaal gesloopt. Extra leuk om dan een kaartje als dit in je brievenbus te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk al die pandakaartjes!! Ze zijn hier ook favoriet.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh gosh, so adorable, Colien - love this little panda all stretched out, lol. Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Darling Panda floating in to celebrate! Your card is equally pretty and cute! Thanks for sharing with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my goodness, this is such an adorable card! I love your monochromatic papers which make your Panda pop off the card! So cute! Thanks so much for playing along with this weeks challenge at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien