woensdag 12 mei 2021

Jarige klusser(s).

Vandaag is Maarten jarig, Rolf zijn broer(tje). Hij is druk aan het klussen in de tuin en heeft vorige week zelf een nieuwe schutting gemaakt. Mooie aanleiding voor mij om een kaartje te maken met de gereedschap-malletjes van Marianne Design. Ik vond nog een mooi papiertje met traanplaat-afdruk, later dacht ik: ik had ook iets met houtstructuur kunnen gebruiken. Maar gezien de kleurtjes voor de challenge past dit beter ;)

En die malletjes zijn superleuk, dus maakte ik een soortgelijk 2e kaartje voor de voorraad. Dat is het voordeel van vakantie hebben, dan heb je net even wat meer tijd....

Straks vertrekken Rolf en ik richting het zuiden om een aantal dagen in Zuid-Limburg te verblijven. Honden, wandelschoenen en fietsen mee en hopen dat het een beetje droog blijft de komende dagen.

Challenge;

The Paper Players - PP540



11 opmerkingen:

  1. Ah.... heerlijk Zuid-Limburg! Geniet er lekker van! Inderdaad hopen op droog weer.
    Je kaartjes zijn allebei ontzettend leuk. Die malletjes zijn erg leuk voor klussers..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kluskaarten.
    Veel plezier in Zuid-Limburg, daar heb ik heel wat mooie herinneringen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof Colien! Veel plezier alvast! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee gave kaarten Colien. Veel plezier in Limburg.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful birthday card design! I love the tools and they are the perfect match for our colors! Love how you used the black brads to 'hang up' the tools! Thanks for sharing at Fab Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm a dummy! Thanks for sharing at The Paper Players! I forgot which challenge I was commenting on!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. An absolutely perfect masculine birthday card, Colien! The tool die cuts are adorable. AND everything works so perfectly with these colors. Thank you for sharing with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe kaartjes met dat gereedschap! Geniet van jullie tripje! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat is echt vakantie! Met een goed idee meteen 2 kaarten maken.
    Ze zijn leuk hoor, super voor een klusser.
    Klinkt fijn, de mini vakantie. Ga maar lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaartjes Colien.
    Heerlijk genieten in het zuiden.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien