vrijdag 28 mei 2021

De natuur in....

Dinsdag liet ik je al een kaartje zien dat ik maakte de leuke papierset van Marianne Design byMarleen. Vandaag laat ik de andere 2 kaartjes zien. Ze zijn vrij neutraal en hebben tot nu toe nog geen bestemming. De plaatjes en tekstje zitten ook in het pakket. De boompjes zijn gemaakt met malletjes van CraftEmotions.

Bij dit kaartje stempelde ik ook een bandenspoor met een stempeltje van Stampin'Up.

De laatste werkdag van deze week alweer, de tijd vliegt! Zoals het er nu naar uitziet, komen de leerlingen volgende week weer elke dag naar school. Dat zou voor mij betekenen dat ik mijn normale rooster weer ga draaien. Al een paar draai ik dubbele shifts bij de bloemlessen in klas 3, omdat er nu, vanwege de anderhalve meter afstand, steeds halve groepjes komen. Nog 2 weken en dan starten voor die groepen ook de praktijkexamens, spannend!

Challenges;

The Paper Players - PP542

Sketch Saturday - #661


5 opmerkingen:

  1. These are both so sweet! Love the nature theme and the colors and elements are perfect for masculine cards! Thanks for playing with us at the Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes! Ik houd wel van dat outdoor stijltje. Lekker om weer normaal rooster te draaien denk ik en ook voor de leerlingen om weer als hele groep bij elkaar te kunnen zijn. Nu maar hopen dat het zo kan blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook tof Colien. Terug een gewoon schema is wel fijn. Geniet nu maar eerst van je weekend. Ik kijk nu ook uit naar deel 5 van de vaas, ik ben bij gestipt. Hoe gaat het bij jou?
    Lieve groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love both of your cards, Colien. Great use of the sketch. Thank you for joining us at the Paper Players this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei stoer. Leuk dat bandenspoor.
    Ja, maandag weer volle bak. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat allemaal.
    Zal ook wel weer wennen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien