zaterdag 29 mei 2021

Opkikkertje.

Mijn collega Machteld heeft ontzettend pech: eerst kreeg ze Corona en terwijl ze nog steeds 'geniet' van de naweeën glijd ze afgelopen week uit en breekt ze haar ellenboog op 2 plaatsen. Echt zo sneu voor haar! Daarom dit opkikker-kaartje voor haar met wat lekkers erbij. 
Het plaatje is van Eline's hand en komt uit een knipvel. Ook hier weer de leuke mal van Studio Light gebruikt, zodat er een mooie vouwkaart ontstaat. Verder opgeleukt met wat Hortensia-bloemetjes. 

De KreaDoe is aan de gang en ik ga vandaag en morgen wat dingen bekijken en online volgen. Ook bij Doe@ding is er dit weekend een online Marianne Design-event, gisteravond al veel leuks gezien bij Rianne Smal, vandaag laten Marleen en Tineke nog lives geven met de nieuwste materialen. Ik neem de laptop mee naar buiten, want de temperatuur loopt op! En (eindelijk!) heerlijk wandelweer, dus een wat grotere ronde met Suus en Briep en vanavond samen met Rolf op de fiets naar mijn ouders. Gisteravond ook bijna 40 km gefietst, zo fijn met de zon erbij. Geniet er van, allemaal!! 



5 opmerkingen:

  1. Ach jee, wat sneu joh.
    Her is een leuke kaart, dat zal haar zeker goed doen.
    Lief hoor, van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps.....na corona nu een elleboog gebroken. Hoe kun je het treffen?
    Dat opkikkerkaartje zal haar goed doen.....MOOI model.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge, dat is echt pech! Dat verdient zeker een opkikkerkaart.
    Hij is ook erg leuk. Ik heb dat knipvel ook en vind de plaatjes superleuk, maar wel groot om ze in zijn geheel te gebruiken. Dit is er wel en heel leuk model voor.
    En Kreadoe aan de gang? Ik dacht dat dat in november was?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jhee wat een ellende, dat verdiend inderdaad wel een opkikkertje. En dit is wel een hele leuke! Die stans blijft geweldig..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien