maandag 3 mei 2021

Bee Happy op het 4 Season Challenge blog.

 

Een nieuwe maand betekent een nieuwe uitdaging op het 4 Season blog. In mei is het thema: Bee Happy. We willen graag creaties zien met bijtjes erop en/of met smileys, maar dat moeten dan wel de vrolijke zijn, natuurlijk! 

Ik nam de challenge letterlijk op en stanste de tekst uit (malletjes van MFT), daar in koper-glanskarton een soort bijenkorf op en dan de bijtjes en smileys (beide van Marianne Design) er'bij'. Op het blog zie je ook mooie voorbeelden van mijn DTmaatje Nelly en onze gastdesigners Esther en Femminde. Doe je mee? Dat kan t/m vrijdag 4 juni, dus tijd genoeg om iets leuks te bedenken en te maken.



8 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke kaart, ik word er in ieder geval al vrolijk van dus missie geslaagd.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuk, de stans en de bijtjes en het leuke papier, heel gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kaart Colien!! Zo mooi met dat glanskarton.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van zo'n vrolijk kaartje knap je op, heel leuk 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat weer een super leuk voorbeeld kaartje voor deze nieuwe uitdaging Colien...Ik ga proberen er ook met eentje mee te doen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat moet gaan lukken. Jouw voorbeeld is ook al zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge.
    HAPPY is altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien