dinsdag 25 mei 2021

Elmar, Time for your birthday.

Ik vertelde gisteren al dat ik helemaal blij ben met één van de nieuwe mallen van Studio Light. Het is een handige mal voor vouwkaarten en van de kaart voor Jozien in 'kwetsbare' kleurtjes naar een stoere mannenkaart voor Elmar. Ons petekind is a.s. vrijdag jarig en ik maakte alvast een kaartje voor hem. Hij is fervent bergbeklimmer, dus daar past de paperset 'De natuur in...' van Marleen mooi bij. Bij het horloge vond ik het wel gaaf om een bandje in camouflage-print te stansen. 

Hier zie je het kaartje nog een keertje van boven en kun je zien dat het een soort trappetje is. En nu maar hopen dat hij niet op mijn blog kijkt ;)

Gisteren een heerlijke extra vrije dag gehad. Veel gefröbeld en naast de kaart voor Elmar ook een aantal kerstkaartjes gemaakt tijdens de online workhsops bij Noor & Zo. Vandaag start de werkweek, meteen een lange dag, want na de lessen zijn er oudergesprekken nav het rapport. Ik ben vanavond tot 21.00 uur online, dus ruim de klok rond werken vandaag... 


Challenge;

Marianne Design - Meerdere vouwen in je kaart.

Het bevat de volgende producten:

LR0656 - Horloge byMarleen
CS1058 - Clear stamp banner byMarleen
CS1057 - Clear stamps Cheers by Marleen
PK9176 - Paper set De natuur in... byMarleen



 

15 opmerkingen:

  1. Een heel gave kaart, stoer! Die zal zeker wel in de smaak vallen.
    Succes en sterkte vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is zo tof. Je gebruikte het nieuwe materiaal heel plezant in combinatie met het uurwerk.
    Wat een drukke week heb je voor de boeg. En je had er al een week opzitten ( daarin had ik me vergist, de tijd gaat te snel ).
    Ik ben heel benieuwd wat je maakte met de online cursus. En mijn vaas kwam zaterdag al aan! Op minder dan 1 dag. Stap 1 staat er al op. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kaart had gister ook meegedaan met de online workshop. Ben zo blij met de mal in een handomdraai heb je een kaartje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt Colien! Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje voor Elmar.
    Succes met je lange dag Colien.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Heel erg mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "meer dan 1 vouw" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op deze kaart weer een totaal andere uitstraling met de stoere elementen! Gaaf, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stoere kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeeeee, wat een lange dag! Je kaart is heel gaaf! Het is echt zo leuk om bekende namen tegen te komen. Elmar is al heel vaak jarig geweest sinds we elkaar volgen... dan denk ik: hee Elmar alweer jarig! Maar het betekent gewoon dat er weer een jaar voorbij is....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kaartje gemaakt met die leuke nieuwe stans Colien... mooi opgemaakt met leuke accentjes erop Ik heb ook deze toevallig vorige week gekregen...Ben nu met een andere van deze serie bezig...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige mannenkaart. De nieuwe pas van Marleen is daar ook super voor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stoere kaart zeg!
    Leuk dat je meedoet met de “meer dan 1 vouw” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stoere mannenkaart Colien, erg leuk model
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge meer dan 1 vouw

    groetjes jolanda bongers
    dt md challengeblog

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk model! Prachtige stoere mannenkaart.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien