donderdag 3 februari 2022

52 Weeks to Christmas, week 5. Reminder Kaarsjes.

Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de challenge op het 52 Weeks to Christmas blog en een kaartje insturen met kaarsjes. Ik had een tweetal plaatjes uit een knipvel van Marianne Design klaargelegd en daar gisteren deze kaartjes mee gemaakt. Op dit eerste kaartje zijn heel veel kaarsjes te zien. 

Het tweede kaartje is een shaker geworden. Op beide kaartjes heb ik veel plaatjes en tekstjes gebruikt dit luxe papierblok van de Action:
Als je mee wilt doen, link dan jouw kerstkaartje met kaarsjes in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. 

Gisteren kreeg ik de mail van de GGD waarin bevestigd werd dat ik positief getest ben. Dat betekent 7 dagen in quarantaine vanaf afgelopen dinsdag. Gelukkig heb ik niet echt klachten, ben wel wat moe, maar verder niks. 

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: Use a sentiment

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Sweet Sketch Wednesday - Februari sketch 222



23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes Colien maar wat balen dat je positief getest hebt, gelukkig niet al te ziek.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaarten, Colien
    Leuk ook een schudkaart erbij!
    Beterschap
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes Colien! Heb toevallig deze plaatjes ook op mijn bureau liggen om er iets mee te doen! Je hebt er leuke kaartjes van gemaakt zo met die plaatjes! Groetjes en een gezellige dag. Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De shaker card vind ik leuk zeg.
    Ik ben dol op dit soort kaartjes.
    Ja, je was er al bang voor, positieve zelftest is (bijna) altijd ik positief bij GGD.
    Sterkte, lekker tijd voor jezelf nemen en beetje extra slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaarten Colien.
    De bovenste vind ik erg mooi met de groene strik en de mooie achtergrond. De strik valt zo mooi op de kaart!
    Kun je vertellen wat het materiaal is van de strik? Ik ben daar al een poosje naar op zoek, maar kan ze niet vinden.
    De kaart met de shaker is ook mooi.
    Beterschap en groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaarten, Colien! Leuke afbeeldingen en papier!
    Sterkte in quarantaine! Gelukkig heb je niet echt klachten.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaartjes! En nu bedenk ik me dat ik deze blokken ben vergeten te checken. Misschien zat er wel een kaarsen plaatje in. Beterschap! Hopelijk wordt het niet erger, inderdaad. ik hoor wel eens anders.. dus ik duim dat het zo blijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes Colien, dit blok van de Action heb ik niet, maar je vindt er heel veel plaatjes in, en zo heb je snel weer wat kaartjes klaar. Ik hoop voor je dat de klachten mild blijven en je niet al te ziek wordt. Heel veel beterschap..groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful cards and I hope you recover quickly and fully! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaartjes heb je gemaakt Colien! Maar wat ellendig zeg dat je positief getest bent, hopelijk blijven je klachten mild en wordt je niet al te ziek! Beterschap hoor!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat vervelend dat je positief getest bent Colien, deze week heb ik het al van zoveel mensen gehoord. Hopelijk blijven de klachten mild. Je hebt leuke sfeervolle kerstkaarten als voorbeeld gemaakt. Beterschap meis.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel vervelend dat je positief getest bent Colien.....hopelijk vallen de klachten mee!
    Je het twee gezellige kaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eerst en vooral veel beterschap en hopelijk ben je niet te ziek.
    En wat een mooie kaarsjeskaarten heb je gemaakt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes Colien,en veel beterschap gewenst,ik hoop ook dat je er niet ziek van word.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn echt heel leuk zo !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful cards Colien and a lovely take on the sketch. Hope you feel better soon and thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jij ook al positief, je hoort voor het moment niet anders meer lijkt het wel, onze jongste onlangs ook, midden in de examenperiode... Ik hoop dat het bij milde symptomen blijft!
    tof reminderkaartje
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Absolutely AWESOME card. The colors and motif show a calm Christmas mood. Thank you for playing in CHNC!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. These are great Christmas cards. Thanks for joining us at MLCCB
    Tina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow... this is so beautiful! Nice colours, too!

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely card Colien, Christmas already you are so orgainised. Great take on my sketch. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I just love your Christmas Cards in the beautiful colours.
    Thank you for joining SSW2.
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien