maandag 7 februari 2022

Piece of cake op het 4 Season blog.

Op het 4 Season Challenge blog gaan we vandaag van start met de uitdaging van februari. Het thema: Piece of cake. We willen graag allerlei baksels zien: taart, cupcakes, koekjes, etc. Kom maar op met allerlei lekkers! 

Op mijn voorbeeldkaartje staat een heerlijke slagroomtaart centraal. Het is een ouwe taart, haha. Ik bedoel dat ie gemaakt is met al wat oudere stansjes (COL1322) van Marianne design. Op de achtergrond verschillende papiertjes van Bella Lulu en een tekstje van Dutch Doobadoo. Op het 4 Season blog zie je nog veel meer inspirerende creaties, zowel van Nelly als van onze gastdesigners.

Vandaag officieel mijn laatste dag in quarantaine. Ondertussen test ik al vanaf zaterdag weer negatief. Vanmiddag staan er 2 uurtjes online lessen gepland. Met de nodige voorbereiding zal dat wel genoeg inspanning zijn, schat ik in. Morgen waarschijnlijk weer naar school = werk, nu maar hopen dat de energie snel weer terugkomt...

Challenge;

Try Stampin 'On Tuesday - TSOT541




6 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart met die oude taart :)
    Ik hoop dat je jesnel weer helemaal beter voelt hoor.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge en mooie kaart!! En doe maar kalm aan. Niet te snel aan de gang gaan als je je nog zo moe voelt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha wat een leuke taartkaart, Colien
    Hopelijk is tie niet oudbakken
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo een leuke challenge. Je voorbeeldkaart is een topper, ik vind het druipende glazuur rechtsboven echt een gaaf detail. Ik hoop dat je je snel weer de oude voelt, het heeft bij mij best lang geduurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke challenge en een dag te vroeg was ik inderdaad. Maat maak je geen zorgen, er komt een serie aan hihihi.... Jouw kaart is heel leuk!
    Ik hoop dat je snel weer de oude bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a creative interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch, Colien! Love the whipped cream theme. A delicious card!! Congratulations on completing your getting out of quarantine! Thank you for sharing your card and talents with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien