woensdag 2 februari 2022

BEE better soon.

Gisteren ben ik aan de slag gegaan met de leuke, nieuwe malletjes van Marianne Design. Ik had heel de dag de tijd, want 's morgens gaf mijn zelftest een positieve uitslag en kon ik dus niet naar school = werk. 's Middags naar Den Bosch geweest voor de test bij de GGD en nu afwachten wat dat brengt. Maar voorlopig (klachtenvrij) thuisblijven en de mogelijkheid om te spelen met de grappige bijtjes en mooie margrieten. Gestart met dit CAS-kaartje, maar zoals je ziet liggen de bijtjes al in de rij om geplakt te worden. De resultaten zie je vrijdag, want morgen is het tijd voor kaarsjes op mijn kerstkaartjes. 
Challenge;

CAS on Friday - Hexagon

7 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje met de bijtjes erop.
    Ben wel benieuwd hoe het volgend kaartje wordt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief, allemaal die bijtjes Colien!
    Ziet er superschattig uit.
    Een positieve zelftest is minder. Mocht ie bij de GGD ook positief zijn.... hopelijk blijven de klachten mild. Hadden wij gelukkig ook na onze positieve test. Verder hebben wij er gelukkig ook niks aan overgehouden. Alleen moest ik me wel een week opsluiten in mijn hobbykamer;) Maar gelukkig was dat geen straf hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jee, jij nu dus toch ook?! Bah, hopen dat je klachten vrij blijft!!
    Wat fijn om dan kaartjes te kunnen maken, helemaal leuk als je dan ook nog eens iets nieuws in huis hebt.
    Ze zijn vrolijk, deze bijtjes, super leuk voor een "feel better" kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk beterschapskaartje, Colien
    Hopelijk blijf je klachtenvrij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen Colien een positieve thuistest en nu afwachten wat de test van de GGD zegt. Je kaartje is helemaal CAS maar heel leuk.
    Ik hoop dat het virus hier nog even weg blijft vanaf zaterdag mogen we dan echt van geel naar blauw en starten we met het inruimen van de winkel, super gezellig en ik wil er heel graag bij zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gezellig dat gezoem van die bijtjes op je leuke kaartje. Oeps.. positieve test, da's niet zo leuk, hopelijk blijven de klachten mild. Eén voordeel: extra knutseltijd hihi, beterschap, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ook positief, hopelijk zo der klachten!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien