dinsdag 8 februari 2022

Mega Hobby Festijn 6 febr. #1.

 

Afgelopen zondag was alweer het 3e Mega Hobby Festijn bij Noor & Zo. Maar liefst 6 workshops, live gegeven via Facebook. Ik had zaterdag al wat klaargelegd (je krijgt vooraf een 'boodschappenlijstje' waarop de nodige materialen staan) en daardoor kon ik 4 workshops meedoen. Niet meteen, hoor. Ik kijk de filmpjes later (via YouTube) terug, zodat je ze af en toe op pauze kunt zetten. Volgens deze live van Linda  maakte ik een kaartje voor mijn schoonzusje die gisteren jarig was. De overige werkjes staan in mijn 'nog te plaatsen' mapje, die show ik de komende tijd nog wel.

Vandaag weer naar school = werk, wish me luck :)



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart.
    Zo die ik dat ik het lid, kaartjes maken via YouTube, want inderdaad, dan kan je ze op pauze zetten.
    Heel veel succes vandaag, pad op jezelf, lukt het niet meer, ga dan naar huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje gemaskt, via de workshop, Colien!
    Succes vandaag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd hoe het was op school en of je ok extra moe was. Je hoort verschillende dingen.
    Je kaartje is erg leuk met die koeien...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien