woensdag 23 februari 2022

Kleurenkaartenteam: Jeansblauw met koper.

 

We zitten in de korte februari-maand en op deze laatste woensdag van dit kalenderblad is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Dit keer mocht Anita de tweede kleur naast het jeansblauw van vorige maand bepalen. Zij koos voor koper en ik maakte 2 kaartjes in deze combinatie.


Allereerst deze naar aanleiding van de workshop van Jolanda de Ronde, afgelopen zondag was die online via het Mega Mixed Media Festijn bij Noor & Zo. Gestart met een wit papiertje en daarop de kleur Faded Jeans Disttress oxide inkt aangebracht. Vervolgens met masks, stempels, witte gesso en koperfolie de kaart afgemaakt. Die ligt vast klaar voor de verjaardag van 10 maart.


Vervolgens heb ik ook nog een leuke sketch gevonden, waar ik dit kaartje mee maakte. Alle materialen zijn van Marianne Design. 

Gisteravond heb ik meegedaan met de online Edding acrylstiften-workshop verzorgd door Sanne van Pippa Knus en heb ik een leuk meisje geschilderd. Vorige week deed ik mee met Nienke Vletter en stond Het meisje met de parel op het programma. Je ziet beide resultaten nog wel voorbij komen. Eerst nog wat kaartjes die in de wacht staan... 

Vandaag schijnt de zon!! Al vroeg kwam ze op en vanmorgen al een heerlijk rondje gelopen met de honden. Geniet ervan vandaag!


Challenges;

Marianne Design - Hartje

gebruikte MD materialen;

PK9169 - Men only papier

COL1475 - Eline's uiltje (vleugels)

CS1076 - Houten stempel 

CR1351 - Basic schape hearts

Allsorts - I love.... (making masculine cards)

Sketch 'N Scrap - #212



35 opmerkingen:

  1. Superleuke kaartje , wat een mooie sketch Colien
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, vooral die voor Ivan vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je mixed media !!!
    De andere kaart is ook gaaf !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten.
    Vooral de eerste springt in het oog.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes met deze kleuren. De artkaart leuk en de tweede met de sketch ook leuk gedaan. Weer goed geslaagd! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. War een mooie kaarten zijn het beide geworden.
    Zo'n verschillende technieken.
    Ik vind je kaart met het hartje en de vleugels super, die kan je echt overal voor gebruiken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee heel verschillende mooie kaartjes Colien....de bovenste is echt prachtig!
    Ben benieuwd naar je workshop projectjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je verschillende technieken gebruikte, passen vast prima bij de verschillende mensen waar ze naar toe gaan. Nu even voorkeur voor de eerste omdat ik daar zelf nu ook mee bezig ben . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes in de KKT kleuren Colien.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. MOOIE kaartje Colien. Zo heb je 2 vliegen in 1 klap.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaarten, vooral de eerste is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes met die folie!! En ja hier ook al vroeg een heerlijk zonnetje. Lekker vitamine D.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. IK hou van je kaarten met de verschillende technieken. Mooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great work. Thanks for taking part in my challenge theme of I love at Allsorts this week.
    Lynn x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. It's a great card! Thanks so much for your entry at Sketch N Scrap this month! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Colien! Leuk verzonnen!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn 2 toffe kaarten voor het KKT!
    Heel leuk gespeeld nav de live van Jolanda!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Two beautiful cards. thanks for joining us over at Allsorts Challenge this week. Good Luck and we hope to see you again soon. Alison DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuk kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "hartjes" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 2 hele mooie kaarten met de kleuren van het KKT. Mooi gedaan de eerste met de inkt. Lekker stoer zo.
    De tweede is heel anders en super leuk bedacht het hart met de uilenvleugels. Zeker geen standaard kaart maar wel erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 2 heel leuke KKT kaarten, Colien. Die mix media vind ik erg gaaf, heel stoer. De tweede vind ik trouwens ook geslaagd!
    Heel verschillend zijn ze.
    Groetjes
    Jantine

    Ps heerlijk zonnetje vandaag, ik kon er alleen van genieten op de fiets tussen mijn locaties, maar dat was al fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fabulous selection of cards - the masculine one is absolutely stunning. Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week
    Pauline x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn deze leuk geworden ! mooie kaartjes, vooral de eerste draagt mijn voorkeur
    geslaagde kaartjes
    fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaartjes met mooie kleuren
    Gezellig dat je meedoet met onze "hartjeskaart" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Twee totaal verschillende kaartjes laat je hier zien. Ik vind ze allebei geslaagd.
    Groetjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 2 mooie kaarten met een eigen stijl. Het papier van MD had ik eerst ook in gedachten, het werd wat anders. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha Colien,
    ze zijn allebei weer gaaf. inderdaad allebei heel verschillend.
    En ik ben benieuwd naar wat je getekend hebt op de workshop..
    ( weer even een reactie met mijn DT account. De robot plaagt me weer...)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die van Ivan is lekker artistiek en de andere met dat hartje heel lief.
    Wat tof dat je verschillende workshops volgde, hebben jullie bijna vakantie?
    Ik loop wat achter met lezen op je blog ...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Colien,

    Coole en lieve kaart, telkens anders, allebei mooi...
    Ik zie dat jij ook die vervelende spam krijgt hierboven... lastig...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fabulous male cards.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovin' your take on the card sketch! Perfect paper choices and embellishments (love the heart)! Thanks for playing along with us this month at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Such a pretty card! Love the heart with the wings. Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Very pretty card! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful cards!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien