zondag 20 februari 2022

Gefeliciflapstaart.

Gisteren zagen jullie al een kaartje met het Pink Highlights papier, vandaag nog eentje. Het komt uit een wat ouder blok van de Action en ik heb het bijna opgebruikt. Ook hier een plaatje + tekstje van Bella Lulu en misschien al een beetje richting de reminder voor het 4 Season blog. Morgen daarover meer.

Vanmiddag ga ik, net als gisteren, weer richting Breda: Rolf heeft een optreden met de band. Dat komt allemaal weer op gang en ik vind het heel leuk om mee te gaan. Verder staat er vandaag weer een Mixed Media Festijn bij Noor & Zo op de agenda, ik kijk wel wat ik daarvan meekrijg. Misschien lukt het om iets mee te doen, anders wordt het later 'inhalen'. 

Challenge; 

Sketch 'N Scrap - #211
 


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Colien
    Gezellig naar Breda, leuk he dat het weer kan, veel plezier
    Ik woon ruim 10km van Breda en mag graag naar de binnenstad fietsen of even naar het Valkenbergpark om te gaan zitten kijken....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Colien, net als je kaart eronder! Ja, fijn dat het normaal weer terug lijkt te komen, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really cute card!! Thank you for joining us at Sketch N Scrap this month! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful Colien! I love the mix of patterns on your adorable card!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute! I love the card. thanks for sharing and thanks for joining the sketch challenge at Sketch N Scrap. Dorlene DT SNS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great take on the card sketch! I love it! Super cute paper choices! Thanks for playing along with us this month at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a cute card! Love it! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a cute card!
    Thanks for joining us at Sketch N Scrap.
    Surama

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien