zondag 27 februari 2022

Keuken bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij bij Knutsels en Kadootjes . De komende 4 weken dagen we je uit om een kaartje te maken in het thema 'Keuken'. Ik koos voor een pan vol groenten en printte er zelf een tekstje bij. Kijk op het blog voor meer inspiratie en link jouw Keuken-kaartje onder het bericht van vandaag. Inzenden kan t/m vrijdag 25 maart. Op het blog zie je ook de uitslag van de Liefde/Vriendschap-challenge.

Deze past ook een beetje bij het thema door de cupcake, maar kan nog beter als reminder voor de Piece of cake challenge op het 4 Season blog. Daar kun je nog t/m a.s. vrijdag aan meedoen.

Vandaag een rustig dagje. Wel fijn, want vannacht was ik laat thuis en ging ik pas om 02.30 uur naar bed. Dat ben ik niet meer gewend, maar het was gezellig druk en er hing een fijne sfeer! 

Challenges;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT543

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten voor dat thema Colien!
    Erg vrolijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Colien. Leuk thema!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn twee leuke kaarten Colien. Leuke tekst heb je bij die pan met groenten bedacht en gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Colien, what a clever interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch! I like how you created your background to contrast with the colors of the vegetables. Thank you for sharing your creative talents with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, ik vond het zo grappig, toen ik jouw kaartje zag! Het zelfde idee! heel leuk met de pan. En de tekst ook. In het Nederlands is hij trouwens ook leuk;-)
    Je tweede kaartje is ook heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love both of these - great colours! Your cards are adorable. Thanks for sharing with us at TSOT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Both cards are fabulous, Colien! You have used colors that are bright and cheerful. Thank you for joining us at TSOT #543.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous, vibrant vegetable die cuts! Very nice use of the sketch. Thank you for joining us at TSOT. -Dena J

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a colorful card. I love all of the patterned paper and the bright vegetables. Thank you for sharing your wonderful work with us at Try Stampin' on Tuesday. We hope you join us again soon.
    Anna, Design Team

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien