zondag 13 februari 2022

Reminder Liefde/vriendschap bij Knutsels en Kadootjes.

 

Nog t/m vrijdag 25 februari kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. Er hangt liefde in de lucht, zeker zo net voor Valentijnsdag, en we willen dan ook graag liefde en/of vriendschap terug zien op jullie kaartjes. Mijn reminderkaartje maakte ik naar aanleiding van een live workshop bij Noor & Zo. Monica maakte een schudkaart met de mal van Dutch Doobadoo uit het Mega Hobby Festijn van 2 januari. Ik keek de video >HIER< terug en maakte er mijn versie van.

Doe gerust nog (een keer) mee met de challenge! Vandaag is alweer het volgende Mega Hobby Festijn, maar ik denk niet dat ik er veel van mee krijg, want ik ga met Rolf mee. Die gaat optreden met 2 vrienden/bandleden, rock- en bluesnummers coveren en daar kan ik ook van genieten.

Challenge;
2 Sisters on the Blog - Meer dan 1 vouw
Creaties Suzan (op Facebook) - Liefde

10 opmerkingen:

  1. Schudkaartjes blijf ik leuk vinden.
    Deze vriendschap kaart vind ik zó lief, met de Gnoomes erop.
    A Happy Hello post er goed bij.
    Fijne dag vandaag, leuk, nog even een het kan allemaal weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig kaartje! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk je kaartje, echt tof je kaartje nav het festijn
    Wonderful card
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief schattig kaartje, Colien
    Met die leuke gnoompjes en dat schudgedeelte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grappig en leuk kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke shaker Colien! Mijn bijdrage voor de challenge post ik morgen, op valentijnsdag natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt ontzettend leuk Colien.
    Zo vaak maak je geen shakers toch en deze is meteen helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze is erg mooi.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien