dinsdag 22 februari 2022

Mega Hobby Festijn 6 februari #5.

Hieperdepiep hoera voor Imara. Zij mag vandaag 11 kaarsjes uitblazen en vandaar dat dit gezellige kaartje richting Weert ging. Ik maakte het naar aanleiding van één van de live workshops bij Noor & Zo op zondag 6 februari. De wegwijzer tekende ik op houtnerf-papier met behulp van de Dutch Doobadoo stencilmask. De tekstjes printte ik zelf bij de leuke koetjes.

De projectweek is goed van start gegaan. Doordat behoorlijk wat collega's momenteel thuis zitten, werkt elke klas 1 dag thuis. Ze krijgen tijdens het derde uur de opdrachten online door van een docent en melden zich het zesde uur af bij een andere docent. Tussendoor werken ze zelfstandig aan de opdrachten. Zo is de druk op de personele bezetting minder. Dit idee had collega Bart vooraf bedacht en goed ingeschat. Niet wetende dat hij nu zelf in quarantaine zit...

Challenge;
Cupcake Inspirations - Anything goes



5 opmerkingen:

  1. Mooie felicitatiekaart, Colien
    Slimme oplossing om thuis te leren, hopelijk werkt het goed
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feest als je deze mag ontvangen, heel gaaf!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met die wegwijzers! Aha, ik lees het al , jullie hebben projectweek deze week 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an adorable sign post!! Those little cows are too cute!! Thank you for playing with us this week at the Cupcake Inspirations Challenge!!

    Nora
    Cupcake Inspirations
    Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien