vrijdag 4 februari 2022

Slimlines met bloemen, vlinders en bijtjes.

 

Bij De Egel is de lopende challenge: Maak een slimline kaart met vlinders. Dat werd deze kaart voor mijn collega Jennie, zij was afgelopen woensdag jarig. Ze kwam even bij me aan de deur om de rapporten van mijn klas op te halen, kon ik meteen dit kaartje en een lekker maskertje meegeven.
En bij het zien van de bijtjes en margrieten moest ik meteen aan BijMargriet denken. Dit kaartje ging dan ook naar haar en kwam precies op tijd. Ze is geopereerd en daardoor even (letterlijk) onthand en niet in staat tot knutselen. Dat is een tegenvaller, maar dan zijn kaartjes extra welkom. 

Hier was gisteren een heel rustig dagje, veel geslapen, want ik was gewoon erg moe. Eens kijken wat vandaag brengt. De mentorles staat online gepland, een uurtje moet te doen zijn. Maar ik zag al dat er 8 leerlingen thuis zijn, waarvan een aantal te ziek om straks aan te schuiven. We zien wel wie er wel in beeld zijn....

Challenge;

De Egel - Slimline met vlinders

 

11 opmerkingen:

  1. Heel gave kaarten, lekker vrolijk.
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten met deze enige bloemen. Beide leuk. Zowel met bijtjes als vlinders. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes en die bloemen zijn erg leuk! Mooi gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel leuk.
    Vooral de 2de is persoonlijk, dat heb je heel leuk bedacht.
    Het is niet normaal meer, volgens mij zit half Nederland thuis, ziek of niet, maar wel thuis.
    Ik hoop echt dat dit het einde van de hele corona crisis is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke slimlinekaarten, Cornelie!
    Wat zijn er toch veel ziek, wij hebben tot nog toe niks gehad
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig leuke vrolijk kaartjes...
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijke kaartjes, BIJzonder leuk gedaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaartjes! Die bijtjes zijn erg leuk.
    Beterschap hoor! Online les geven is extra vermoeiend, begreep ik..
    Wel handig dat je collega even langs kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat zijn ze gaaf zeg! prachtig die Margrieten en bijtjes.
    Dus jij ook positief getest. Hopelijk blijft het bij de milde klachten. Hier had ik lichte hoofdpijn en nu ben ik nog aan het hoesten. We vermaken ons wel.
    Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is zo mooi! Wat zijn de bloemen en bijtjes tof! Ik hoop dat je snel opknapt. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien