zaterdag 12 februari 2022

Nog meer mixed media.

 

Er lagen nog heel veel vrolijk gekleurde papiertjes, ooit gemaakt met de Gelli-plate. Toen ik vorige week in quarantaine zat, heb ik ze bewerkt tot een aantal (slimline) kaartjes.


Ik gebruikte er de plaatjes van Jolanda de Ronde en de stempels van Studio Light bij. Ik deed er een aantal dagen over, maar het werd een flink stapeltje.


Ik maakte ook een kaartje voor mijn oom, maar die ging al in de envelop voor zijn verjaardag, voordat ik er een foto van had gemaakt. Ach, er blijven er nog genoeg over om aan jullie te laten zien ;)

Gisteren hebben Nelly, Daan en ik een workshop macrame gevolgd en elk een plantenhanger gemaakt. Die van Nelly hangt al, ze stuurde vanmorgen een foto, compleet met pot en plant. Ik ga nu eerst de workshop voor vanmiddag voorbereiden, spulletjes klaarzetten en dan ga ik eens kijken waar mijn plantenhanger een plekje krijgt. Graag tot morgen, dan zijn we er weer met Knutsels en Kadootjes.



5 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten in deze mooie techniek, Colien
    Leuk met elkaar geknutseld!
    Fijn weekend
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat veel!!
    Ik denk dat het maken van deze serie je al wat vrolijker maakte tijdens je quarantaine.
    Ze zijn super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke serie kaartjes heb je gemaakt tijdens quarantaine, handig als je de basis hebt liggen…wat leuk een macramé plantenhanger maken, helemaal jaren 70… love it….groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf, deze gelliplate achtergrondkaartjes. Ze zien er stuk voor stuk te gek uit. EN oh wat leuk, macrame! Nostalgie voor mij, maar voor jullie vast ook. Ik leerde het op de basisschool... ik vond het zo gaaf om te doen. Als hij hangt maak je wel even een foto he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij hebt je quarantaine periode goed besteed. Wat een leuke serie kaartjes is dit geworden!! Ben ook erg benieuwd naar je plantenhanger!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien