vrijdag 25 februari 2022

Een feestje zonder taart is gewoon een vergadering.


Je zag al eerder kaartjes met het Pink Highlights-papier voorbij komen, vandaag nog eentje. Het is gemaakt volgens de sketch op het Kaartjes Inspiratie Challenge blog. Ook hier nog een gnoompje uit een knipvel van Bella Lulu, die door kan gaan als reminder voor onze challenge op het 4 Season blog.
De tekst (uit het knipvel) is wel grappig, ik plakte em op een label. 

Vandaag de laatste werkdag, voordat de carnavals- of voorjaarsvakantie begint. Van 11.00 - 13.00 uur lekker schaatsen en daarna nog even naar school om een bloemschikles te verzorgen bij de eerstejaars leerlingen. Kortom: een leuke werkdag voor de boeg.

Challenge;

Kaartjes Inspiratie Challenge - Sketch


6 opmerkingen:

  1. Een heel leuke, vrolijke kaart, een feestje op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke felicitatiekaart, Colien
    Wat leuk schaatsen!
    En nog een leuke les en dan gezellig vakantie!
    Fijne dag
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart, een vergadering met taart linkt vaak aan een feestje . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zoet van kleur, deze kaart.
    Past goed bij de taart/gnoomes. De tekst is echt TE leuk, ik bedenk mij nu, volgens mij heb ik ook zoiets, of in Engels..... ik ga eens kijken, ik weet het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijne vakantie, hoe issie alweer voorbij, voor de kinderen.

      Verwijderen
  5. oh ja die sketch is zo gaaf! EN je kaartje is leuk. Ik geloof dat ik die tekst in het Engels ergens heb. Superleuke tekst.
    Fijne vakantie. De onze is bijna voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien