maandag 28 februari 2022

Sending hugs / hugs enclosed.

 

Er was weer een troost-kaartje nodig en daarvoor blijven de bloemen van Stampin'Up heel geschikt. Ik zocht een geschikte sketch en passende kleurtjes: niet te uitbundig, maar ook weer niet té somber. 
En omdat ik alle bloemen-malletjes in zowel roze als paars had gestanst, had ik voldoende voor 2 kaartjes. Wat extra blaadjes erbij en klaar. De tekstjes zijn van Marianne Design.

De eerste dag van de voorjaarsvakantie en wat boffen we met het weer! Afgelopen weekend al van genoten en dat mag wel zo blijven de komende dagen: daar knapt een mens van op!

Challenges;

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje, daar kanpt iemand wel van op..
    ja jullie treffen het prima met het weer in de vakantie, en wij treffen het dus ook heerlijk weekend gehad....en nu de was zometeen weer aan de lijn..het is genieten.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemenkaartjes, Colien!
    Heerlijk genieten van je vakantie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Mooi dat je de bloemen gesneden hebt van niet bedrukt dp, dat geeft rust, is toch kleurrijk en heel mooi.
    Lekker hè, dit weer, ik zeg het net tegen onze zijn tijdens het toelaten van de honden, het leven is meteen een heel stuk leuker met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the beautiful bold colors and the texture on this pretty card! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien