maandag 21 februari 2022

Reminder Piece of cake op het 4 Season blog.

Nog t/m volgende vrijdag 4 maart kun je meedoen met de lopende uitdaging op het 4 Season Challenge blog. Het thema is 'Piece of cake', we willen taart(jes), cupcakes of andere lekker gebakjes zien.

Mijn reminder-kaartje is een triple easelcard geworden en ging naar Ingrid, zij is vandaag jarig. Ze was nieuwsgierig naar het modelletje, nu kan ze het namaken.
De papiertjes komen uit een groot blok van de Action. De plaatjes knipte ik uit een knipvel van Bella Lulu en de tekstjes printte ik zelf.

De kaart is 15 x 15 cm en kan gewoon plat in een envelop. Nou, genoeg 'gebak' en taartjes op te zien, toch? Kijk gerust voor meer inspiratie op het 4 Season blog, daar zie je ook het kaartje van Nelly én van onze 3 gastdesigners.

Vandaag is de start van het (jaarlijks terugkerende) project IK HOU VAN HOLLAND voor onze 2ejaars leerlingen. Ik organiseer dat samen met collega's Arjens en Bart, wij zijn het Hollands ABC-tje ;) Maar helaas zijn beide mannen thuis ivm een positieve test.... we gaan zien hoe de week gaat lopen. Fijne nieuwe (werk)week, allemaal!




7 opmerkingen:

  1. wat een super gave kaart is ook dit weer, geweldig met dit vouwwerk en al die leuke bakstertjes.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke felicitatiekaart, Colien!
    Mooi model en vrolijk dp!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze kaart weer gezellig, leuk opgebouwd.
    Het blijft een leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk feestelijk kaartje Colien. Succes met de hollandse week.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk deze vrolijke taartenbaksters! Succes met de Holland-week, hoop dat dat allemaal goed gaat zonder je ABtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, deze kaart, Colien. Zo'n bijzonder model, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zag het al eens meer voorbijkomen op je blog.
    Hopelijk komt alles met je Hollandse week goed, nu AB positief zijn.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje, leuk model! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien