dinsdag 15 februari 2022

Mega Hobby Festijn 6 februari #4.

 

Gisteren was het Valentijnsdag en voor Rolf had ik, naast wat lekkere biertjes, dit presentje. Ik maakte het n.a.v. één van de lives tijdens het Mega Hobby Festijn van Noor & Zo. Thera maakte dit leuke cadeaudoosje en voor de uitleg kun je >HIER< het filmpje bekijken.
De leuke koetjes komen weer uit een knipvel van Bella Lulu en de vorm van het doosje is gemaakt met een stencil-mal van Dutch Doobadoo. De papiertjes zijn ook erg leuk, het is de slimline kit Holy Cow.
Het doosje kan zowel boven als onder dicht en dan is het een leuke verrassing als je alle deurtjes open doet. Thera had zwart/wit snoepjes als vulling, ik koos voor Rolf zijn favoriete choco-snoepjes:
Het tekstje printte ik zelf. Ik had een heel vel met toepasselijke koeien-tekstjes geprint en daarvan heb je er al een aantal voorbij zien komen. Binnenkort zijn er 2 mentorleerlingen en de dochter van vrienden jarig, dan zie je er nog een aantal. Morgen ga ik op de hartjes-toer....



4 opmerkingen:

  1. Superleuk kadootje voor je Rolf!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie koeiencreatie, Colien
    Dat is vast goed binnengekomen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag hem op FB al voorbij komen. Wat een superleuke kaart voor Rolf! Ik Cow van jou is hilarisch...
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien