donderdag 24 februari 2022

52 Weeks to Christmas, week 8. Challenge stippen of ruitjes.

Vandaag is het de laatste donderdag van februari en dat betekent dat we weer een nieuwe challenge hebben op het 52 Weeks to Christmas blog voor jullie. Marijke mocht dit keer het thema bepalen en dat werd: Gebruik stippen of ruitjes op je kaart. Ik maakte, zoals elke week, twee kaartjes en deze keer met allemaal materialen uit meerdere DecoTime blokken van de Action. Dit eerste kaartje is wat stoerder en daardoor mannelijker, precies wat ze op het 52CCT-blog willen...

Op dit kaartje zie je een huisje en wat roze in de ruitjes op de achtergrond. Daar vragen ze om op Christmas Crafts All Year 'Round-blog. Het tekstje is op vellum, om het op te laten vallen, plakte ik het op (stipjes) papier...


Als je mee wilt doen, link dan jouw kerstkaartje met stippen of ruitjes in het bericht dat morgenochtend op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. 

De IK HOU VAN HOLLAND week loopt tot nu toe goed. Vandaag is de laatste lesdag, morgen sluiten we af met schaatsen in Breda. Vanavond gaan Daan ik naar Nelly om te fröbelen, zin in!

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Christmas Crafts All Year 'Round - Cabbin / Cottage (option: use some pink)

52 Christmas Card Throwdown - Masculine card (upper card)



13 opmerkingen:

  1. Hoi COlien,
    de kaartjes vind ik allebei wel stoer eigenlijk. De eerste is zo leuk, je hebt bijna zin om onder de kerstboom in een luie stoel te gaan zitten met een goed boek...
    Enne.... lekker bijna vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee heel leuke kaarten weer Colien! Zo verschillend van sfeer en uitstraling.
    Veel plezier met de afsluiting van de Hollandse week en lekker vooruitzicht: vakantie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kaartjes met mooie ruitjes! Leuk gedaan Colien. Veel succes! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke geruite kerstkaarten Colien. Veel plezier morgen met schaatsen in "mijn" stad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jij hebt twee hele leuke ruitjeskaartjes gemaakt Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor.
    Ik herken het dp, dat roze vind ik nog steeds zo leuk, ik ben er zuinig op.
    Ik moet wel lachen....... je begint je bericht met "het is alweer de laatste donderdag van NOVEMBER"🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cottage and wonderful card. Thank you for joining us in the CCAYR Call. We hope you will take part in our next call. Martina-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben wat te laat met mijn KKT blogrondje maar het voordeel is dat ik meteen heel veel leuke kerstkaarten meepik! Deze zijn super. Ik vind ruitjes altijd perfect voor kerstkaartjes, ze krijgen meteen iets knussigs. Ook je KKT kaarten zijn heel mooi geworden, één strak en de andere een beetje grunge, ze hebben beiden hun eigen charme.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Stay safe and healthy!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  11. c'est une adorable création Colien, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien