vrijdag 11 februari 2022

Mixed Media Festijn 29 januari #1

 

Behalve het Mega Hobby Festijn organiseert Noor & Zo ook het Mixed Media Festijn. Afgelopen 29 januari was de eerste en in de goodybag zaten gave stencils en stickers van Dutch Doobadoo en stempels van Studio Light. Ook zat er een toffe vlinderstempel in van Marianne Design.
Jolanda ging als eerste live en maakte een leuke slimline kaart met vrolijk gekleurde inktjes. Deze 2 kaartjes maakte ik naar aanleiding van haar uitleg.  >HIER< kun je haar online workshop terugkijken.

Op naar de laatste werkdag van deze week. Vanmiddag o.a. weer fijn bloemschikken met de eerstejaars, heerlijk! Vanavond nemen Daniëlle en ik Nelly mee voor een leuke avond uit. Wat we gaan doen.... dat blijft nog even een verrassing voor de (afgelopen dinsdag) jarige...



4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten in gave kleurtjes! Mooie stempels zijn dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ptachtig deze mix media kaart Colien
    Gezellig een avondje uit, geniet ervan!
    Liefs Martha Prachtige kerstkaart Margo
    Een fijn weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi kaartjes Colien. Klinkt als een leuke goodybag.
    En wat is dat toch een tof idee, dat jullie elkaar voor je verjaardag een leuke workshop of middag/avondje uit geven... ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kleuren zijn heel anders dan de serie van hierna, maar ook zeker heel erg mooi.
    Zachter van kleur, hou ik ook wel van.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien