maandag 1 april 2019

4 Season challenge #19: Ik hou van Holland.

Vandaag start een nieuwe maand en een nieuwe challenge op het 4 Season Challenge blog. Geen grap op deze 1 april, we willen komende weken graag kaartjes zien in het Ik hou van Holland-thema. Je kunt kaartjes inzenden in rood/wit/blauw en/of oranje of denken aan plaatjes, stansjes, knipvellen etc. die een Hollands tintje hebben. Leef je uit! :)
Voor mijn voorbeeldkaartje heb ik papiertjes uit blokken van de Action gebruikt. In het midden een paar klompjes, ooit eens uit een Hobby Handig gehaald. 
Voor het modelletje Anja's leuke vouwmal gekozen, geeft een leuk effect. Nog wat versiering aangebracht door een lintje te nieten, een touwtje te strikken en 3 knoopjes te plakken. 
Je kunt meedoen t/m vrijdag 3 mei, dus je hebt ruim een maand de tijd om jouw Hollandse creatie in te zenden .Op het 4 Season blog zie je voorbeelden van mijn DTmaatje Nelly en van de gastdesigners Ellen en Astrid. Neem gerust een kijkje.
Op naar de volgende (werk)week. Door de rapportvergaderingen, warme overdrachten en een studiedag (jawel, op woensdag....) wordt het weer een vol programma. We gaan er weer tegenaan!
Challenge;
Tuesday Morning Sketches - #496

5 opmerkingen:

  1. Die van jou is echt leuk!
    Dit is voor mij wel een echte uitdaging! Onlangs kwam ik een Hollands plaatje tegen, die ga ik weer eens opzoeken... Wie weet lukt het me .X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze challenge en mooie voorbeelden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke challenge we gaan weer proberen mee te doen.
    Je kaart is weer een heel leuk voorbeeld, om ons te inspireren...geweldig papier!!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal in jou straatje deze challenge! Prachtig kaartje weer, op en top Hollands!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi. Hollands thema is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien