zaterdag 6 april 2019

Gastdesigner bij 52CCT.

Vandaag laat ik je weer een kerstkaartje zien. Ik heb het gemaakt als gastdesigner van 52 Christmas Card Throwdown. Ik werd gevraagd omdat ik winnaar was van een vorige challenge met DIT kaartje. Vanaf nu willen ze kaartjes zien volgens deze sketch:
Ik koos voor de Swedish Winter papiertjes en die moesten wel eventjes volgens een wiskundige berekening gesneden en en geplakt worden, haha. In plaats van de cirkel plakte ik Eline's egeltje als blikvanger. Doen jullie mee met de challenge? Link dan je kerstkaartje HIER

5 opmerkingen:

  1. Wat tof dat lieve kerstegeltje!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje, lijkt me nog moeilijk met al die punten...
    fijn weekend Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoepje dit egeltje! Er zit er ééntje bij ons in de tuin, wat een herrie kunnen die beestjes maken! Hoop niet dat hij er met kerst nog zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elle est si cosy et pleine de douceur Colien, merci d'être notre guest désigner cette semaine, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These papers give a beautiful cosy look to your card. Thank for being our guest designer at 52CCT this week. x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien