maandag 8 april 2019

Anouk.

April is een drukke maand met verjaardagen, ook in mijn mentorklas. Deze is voor Anouk (dat hadden jullie vast niet gedacht, haha) en zij is één van de meest 'volwassen' meiden in mijn eerstejaars VMBO klas. Daarom wilde ik niet een te kinderlijke kaart maken. Het achtergrondpapiertje is van MD, net als de letterstansjes, en de potten met planten zijn van de Action. Ik had geen zin om te kleuren (of eigenlijk geen zin om kleurpotloden of inkt tevoorschijn te halen) en daarom heb ik de stempeltjes gewoon met zwarte inkt op de juiste kleurtjes papier afgedrukt en uitgeknipt.
Afbeeldingsresultaat voor roc west brabant logo
Vandaag een lange dag: eerst een paar uurtjes lesgeven en dan even naar huis om Rolf op te halen, we gaan samen naar een uitvaart. Dan mag ik, samen met 2 collega's naar Wernhout, waar we van 16.00 - 22.00 uur een bijeenkomst hebben van het ROC West Brabant. Er gaan wat dingen op de schop en ik ben benieuwd wat dat allemaal is en welke consequenties dat heeft voor onze VMBO-vestiging. Wij zijn 1 van de 53 aangesloten scholen....  Sowieso gaat de naam veranderen, ik ben heel nieuwsgierig!
Challenges;
Freshly Made Sketches - FMS#382

Color Throwdown - ctd537

5 opmerkingen:

  1. Leuk stempelen op gekleurd papier.
    Hier ook veel jarigen in april en vooral deze week. Er gaan er vandaag heel wat op de post. Succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje voor Anouk. En wat spannend al die veranderingen hopelijk valt het allemaal een beetje mee.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hip kaartje voor Anouk! Ik vind dit altijd een gaaf effect geven, zeker met die felle kleurtjes. Ben ook erg benieuwd wat er allemaal gaat veranderen in onderwijsland...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, hihihi.... dat dacht ik al. Leuke sketch inderdaad! Jouw kaartje voor Anouk is heel leuk! Ben benieuwd hoe het was vandaag! Altijd spannend die veranderingen. Hopelijk niet weer een aderlating van lieve collega's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele toffe kaart voor jarige Anouk! De naam...ja...ff wennen. Ben benieuwd hoe het gisteren was, moet ik nog ff van je horen...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien