maandag 15 april 2019

Reminder IK HOU VAN HOLLAND challenge op het 4 Season blog.

Goeie-maandag, net als gisteren, ook vandaag weer een reminder. Dit keer voor de IK HOU VAN HOLLAND challenge op het 4 Season challenge blog. Je kunt nog meedoen t/m vrijdag 3 mei, dus je hebt nog even de tijd. Toch laten Nelly en ik vandaag weer een Hollands kaartje zien om jullie te inspireren. Ik heb de fiets van Marianne Design weer eens van stal gehaald. Het achtergrondpapiertje komt uit een blok van de Action.
Doen jullie mee? Je kunt je kaartje >HIER< linken.
Gisteren een leuke dag gehad in Nijkerk, echt genoten. Het was een tof evenement met leuke ontmoetingen. mooie (nieuwe) stempeltechnieken gezien, klein workshopje gedaan, allemaal erg gaaf. En ik werd hartstikke verwend door Mariken: ik mocht met haar meerijden, zij zorgde voor een gevuld lunch-tasje én ze was prima gezelschap! ;) 
Ik ben blij met mijn aankopen, nog een (korte) week werken en dan heb ik meivakantie. Heerlijk 2 weken de tijd om dingen uit te proberen, ik kijk er stiekem al naar uit.
Challenge;
Sweet Sketch Wednesday -  Sketch #157

4 opmerkingen:

  1. Leuk, dier fiets, echt Hollands vind ik.
    Ik heb mijn creatie bijna klaar, alleen nog foto nemen.
    Wat kocht je veel moois, heerlijk knutselen de komende weken, als je vrij bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het leuk gisteren! Echt genoten, en wat kun je blij zijn met al die gave spullen he? Gisteren veel stempels nog zitten mounten, wat een klus zeg! Maar nu is alles stempelklaar!
    Jouw kaartje is tof, zijn die Hollandse kleuren, lekker fris. Werk ze, en...inmiddels alweer geland?”🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, deze kaart. Je oogst van de beurs ziet er super uit, goede timing, zo net voor je vakantie. Geniet ervan!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Colien what a wonderful card, I love the clean look in Red, White and Blue and your bike image and that beautiful design paper is perfect. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien