dinsdag 30 april 2019

Not just a year older....

Een kaartje voor een man, altijd leuk om te maken. Wat vrolijke papiertjes, leuke tekst en stoere sterren zijn prima ingrediĆ«nten wat mij betreft. Het label is gemaakt met een mal van MFT. Ik koos, naast de 3 aangegeven kleurtjes bij de challenge van PCC, nog voor grasgroen in de vorm van glimsteentjes en het touwtje. 
Challenges;
The Sketch Challenge - Use a tag on your card
Paper Craft Crew Challenge - PCC334 (mystery color = green)
Color Challenge featuring a Lime Green, Aqua Blue, Red and your choice of a mystery color.


7 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Wat een super vrolijke verjaardagskaart! Wat hou ik van die felle kleurtjes!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe verjaardagskaart, leuke tekststempel ook!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit een superkaart voor een man! Lekker vrolijk, toch stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top kaartje Colien! Sterren doen het inderdaad altijd goed op een mannenkaart! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaaa, ik zag deze kaart in de leeslijst een dacht dat er tassen op zaten verwerkt (handtassen)
    Toen las ik je tekst, en dacht "huh, mannenkaart???"
    Toen keek ik goed en zag ik dat het helemaal geen tassen waren.
    Haha.

    Mooie stoere kleuren.
    En sterren doen het altijd goed op een mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien