vrijdag 26 april 2019

Jarige mentorleerling.

Ook in deze meivakantie zijn er mentorleerlingen jarig, waaronder Toby. Als het goed is, heeft hij deze kaart op tijd ontvangen. Zijn verjaardagskaartje kaartje is gemaakt n.a.v. de lopende challenge bij De Egel, daar hebben ze dit kaartje wat je mag liften:
Ik heb er papiertjes van Papermania voor gebruikt, die zijn best stoer voor een 14-jarige. Het cadeautje komt uit een blok van de Action, de letters zijn gestanst met alfabet Collectables van Marianne Design. 
Vandaag gaan we weer richting huis, onze midweek in Twente zit erop. Jammer, want het is hier prachtig en we willen nog wel meer zien van de omgeving. Dus wie weet komen we hier (snel) nog eens terug.
Challenge;
De Egel - Liftkaartje.

4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk deze stoere kaart voor Toby!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 Hele leuke kaarten Colien. Jullie hebben ook genoten in het mooie Sibculo heb ik gezien.
    Ook nog een heel fijn weekend gewenst!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het over een stoere kaart, dat was mijn eerste reactie toen ik jou kaart zag. Leuke uitvoering. Fijn dat je meedoet met onze "lift" uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien