zondag 7 april 2019

Blauwe stippen.

Gistermiddag was het heerlijk weer en heb ik buiten gefröbeld. Fijn aan de tuintafel een bordje zitten stippen. Kop thee erbij, lekker relaxt...
Het is een bordje geworden voor mijn collega Erica. Zij houdt erg van blauw, dus de kleurkeuze was snel gemaakt. Ik heb het boek Stipstijl van Nienke erbij gepakt en de stappen gevolgd van één van haar voorbeelden. Blij met het resultaat en Erica ook :)
Wie weet lukt het vandaag ook weer om een bordje (af) te maken, het wordt lekker weer. Sowieso om wat vaste planten in de tuin te plaatsen en een stukje op de motor te rijden. Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Wat zijn deze bordjes mooi geworden. Mooie kleurtjes en stippen patroon.
    Ik heb afgelopen donderdag voor het eerst gestript. Wat is dat leuk om te doen.
    Welk merk verf gebruik jij?
    Ooh, jij rijd ook nog eens op een motor, stoer. Mijn dochter en haar vriend doen dat ook. Ik mag een keer achterop.... nou nee, bedankt ;)
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kadootjes zijn dit.
    Mooie kleuren hoor.
    Iets zelf gemaakt weggeven blijft toch het leukste hè.
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden....snel eens een keer een stipafspraak maken.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het beginnetje zag ik op IG, het is erg mooi geworden, snap dat je collega er blij mee is! Heerlijke dag vandaag, geniet ervan! Ik kreeg een roos van een vriendin gisteren, die gaat bij mij de tuin in straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dit ziet er toch echt zó professioneel gaaf gedaan uit...! Om jaloers op te worden, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moest lachen met de typefout van Maria. Ze heeft gestript dit weekend!
    Haha...
    Het bordje is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw wat sjiek! Hier wil ik wel een serviesje van!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien