vrijdag 19 april 2019

The little things.

Wat was Art Specially leuk afgelopen zondag. En ik werd helemaal in de watten gelegd door Mariken: ik mocht met haar meerijden en zij zorgde voor een goed verzorgd lunchpakket, heerlijk! 
Om haar te bedanken maakte ik dit cadeauzakje, gevuld met mini paasei-dragees. Té leuk om op te eten, ze zien er zo lief uit! 
De vrolijke Summer Picnic papiertjes van Marianne Design maken het zakje erg vrolijk. Eline's bunny op de voorkant, heel schattig. In een boekje van de Action vond ik toepasselijke labels en klaar was mijn verwennerijtje voor Mariken.
Ik wens jullie allemaal een Goede Vrijdag! 

Challenges:
Sketch Saturday - Sketch #559

Crazy 4 Challenges - C4C379: Anything but a card
Always Fun Challenges - Pasen
Papercraft Challenges - Easter

7 opmerkingen:

  1. Ik heb de verhalen gehoord van de AS, jullie hebben genoten! En verwennen kun je rustig aan Mariken overlaten. Aan jou trouwens ook, want dit bedankje ziet er superleuk uit! Geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke traktatie!! Heel tof als bedankje voor Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk zakje! Leuk idee zo. Geniet van de paasdagen!

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zakje Colien! Lekker vrolijk en het doorkijkje is een echte sneak-peak! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. little cute box and love that little cute bunny too
    sweeettt made
    Many thanks for joining us at Papercraft Challenges Easter theme
    I am sorry for late commenting
    hugs
    Monika (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien