dinsdag 16 april 2019

Marijke jarig.

Hoera! Een kaartje voor Marijke, ons DT-maatje bij 52WTC, zij viert vandaag haar verjaardag en dit vrolijke kaartje is voor haar. Het Bugaboo-afdrukje lag al een tijdje ingekleurd klaar, alsmaar te wachten om gebruikt te worden. Eindelijk is het zover ;) De designpapiertjes komen uit een IDEE&post pakket, ik ben ze een beetje aan het opmaken. Die drang komt meestal na de aankoop van nieuwe materialen, dan wil ik de oudere spulletjes ineens gaan opmaken. Net alsof dat gaat lukken vóórdat ik met de nieuwe aan de slag ga, haha.
Challenge;
Bugaboo - Stella Says Sketch Challenge #708

10 opmerkingen:

  1. Wat een lief en leuk kaartje,mooi stempeltje.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig kaartje Colien.
    en inderdaad dit herkennen we , aan heel oud papier beginnen als er nieuwe is of komt..
    Beetje het schuldgevoel wegpoetsen denk ik (ojee we hebben weer wat gekocht en we hadden nog zo veel)...hahaha

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha, bij komt de drang om het nieuw geleerde ten uitvoer te brengen. Maar ik snap ook het oude opmaken. Net alsof je een verplichting hebt dat eerst weg te werken voor je met het nieuwe aan de gang mag van jezelf...
    Je kaartje is leuk. Die brads....ik vergeet ze gewoon en ze zijn zo leuk op een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk.
    De dp-tjes passen erg goed bij de kleuren van het ingekleurde afdrukje.

    Alsof het mij ooit lukt om mijn spullen op te maken...... dan mag ik wel 127 worden en vanaf nu nooit meer iets kopen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk kaartje met oude papiertjes (ik probeer niet eens om iets op te maken, hihi) en een grappig afdrukje van Bugaboo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello! I love the card you made for the Stella Says Sketch challenge. Your coloring is fabulous, and the colors you used are so cheerful! Thanks for joining in on the fun, and good luck! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk kaartje en staat te pronken op de kast! Bedankt voor je kaartje! Echt heel leuk al die mooie zelfgemaakte kaartjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is FABULOUS! LOVE every little bit of it! Thanks so much for joining our Bugaboo Stamps Stella Says Sketch challenge! We hope you'll join us soon for our newest challenge!
    Hugs & Happy Days!
    Min - Bugaboo Stamps Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this, thanks for playing along at Catch The Bug.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien