donderdag 18 april 2019

Week #16 van 52 Weeks to Christmas.

We zitten in week 15 van 52 Weeks to Christmas en ook deze donderdag weer 2 kerstkaartjes. Het zijn snelle kaartjes geworden, want gisteren was een drukke dag. Behalve huishoudelijke en tuin-klusjes ging ik ook Dagkamp-folders uitdelen op basisscholen en was er de ouderavond van het 3e rapport. Toen ik van school = werk thuis kwam, heb ik alleen nog een kop thee op en ben ik lekker vroeg naar bed gegaan. Lekker even ontspannen gelezen en toen knock-out.

Daardoor was ik vergeten mijn kaartjes voor vandaag in te plannen. De foto's en linkjes naar de challenges stonden al in het bericht, dus nu even een verhaaltje en dan kunnen jullie meekijken naar mijn simpele kaartjes. De plaatjes komen uit een blok van Action, papiertjes zijn van Papermania en bij het 2e kaartje heb ik ook kurk-tape gebruikt. Tekstje van Lawn Fawn en plaksteentjes maken het af.
Doen jullie mee met onze wekelijkse kerstkaartjes-uitdaging? Link dan je kaartje op het 52WTC-blog.
Nog een dagje werken en dan is het vakantie. Extra lang door Goede Vrijdag, heerlijk!
Challenges;
Freshly Made Sketches - #384

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option snowman
Merry Little Christmas - February anything Christmas goes
Christmas Cards All Year Round - Friends and family

22 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuke kaartjes, heel mooie plaatjes en tof met die kurk-strips ! Geniet van je extra vrije dagen, je hebt het zeker verdiend ! Fijne Pasen! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dat er nog twee schitterende kaartjes staan te stralen, wat een drukke dag en dan dit nog freubelen...petje af!!

    liefs Annemarie en Merit
    Geniet heerlijk van je komende vrije tijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke 'typisch colien' kaartjes alweer, leuk gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het toch maar weer voor elkaar gekregen om twee leuke kaarten te laten zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes met mooie plaatjes! Simpel kan ook leuk zijn.
    groetjes en fijne dagen, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 super leuke kerstkaartjes Colien... mooi die sketch uitgewerkt.
    en een fijne paasvakantie toegewenst...heerlijk met dit weertje, geniet ervan!!!

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaarten en wat grappig dat kurk erbij Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer schitterende kaartjes geworden Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze top, Colien. Heel leuke plaatjes, vrolijke kaartjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kerstkaartjes Colien!
    Fijn lang weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn enige plaatjes! Die boekjes zijn makkelijk. Ik heb een andere met ook van die enige plaatjes. Weer eens opzoeken! EN bijna vakantie? Of hebben jullie Goede Vrijdag ook vrij?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps, domme vraag, ik zie het staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adorable!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful cards. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas Challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Delightful holiday cards! Very cute! Glad you shared them at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a great set of Christmas cards! Love the image and the fun colours! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The sketch works perfectly for these fun Christmas cards! Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. pourriez vous me donner les dimensions de cette carte svp merci

    BeantwoordenVerwijderen
  21. The images you used on both cards are super cute, and your interpretation of the sketch is spot-on! Thanks for joining us at CCAYR! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien