vrijdag 5 april 2019

Vlinders.

Ik beloofde jullie nog een vlinderkaartje, gemaakt met mijn gewonnen malletjes van Marianne Design, ontworpen door Eline. Ik maakte ze met de Summer Picnic papiertjes en verschillende kleurtjes cardstock.
Toen ik toch bezig was, maakte ik meteen een kaartje voor Bep. Zij was gisteren jarig en als het goed is, was het kaartje op tijd. Lekker vrolijk met al die kleurtjes...
En we zijn alweer toe aan de laatste werkdag van deze week, wat gaat het snel! Fijne dag, allemaal!
Challenge;
Sketch Saturday - Past Sketches (#344)

13 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje Colien! Prachtige kleurtjes!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die vrolijke frisse kleurtjes, je hebt twee leuke kaartjes gemaakt!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi verjaardagskaartje in deze vroijke kleuren, lekker feestelijk!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke en vrolijke kaartjes. Mooi gemaakt. Ze heeft inderdaad weer hele leuke mallen uitgebracht.
    Succes met de laatste werkdag en dan alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh deze is ook mooi zeg! Leuke kaarten.

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super vrolijke kaartjes! Mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk vrolijke kaartjes, Colien. Erg leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee leuke kaartjes met die nieuwe vlinders heb je gemaakt Colien! Liefs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke kaarten, ik vind vooral de onderste eruit springen, zo gaaf die felle kleuren! Ook het ontwerp vind ik daarvan het mooist.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, en ik zie dat er in oudere berichten van deze week nog meerdere staan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk ! Ik ben ook al aan het fabriceren geweest met de vlindertjes. En ook met dit papier ;-) Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk vrolijke vlinderkaartjes! Beetje Oilily.. gaaf zijn ze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Inderdaad wat Oilily achtig. I love!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien