zaterdag 20 april 2019

Epie jarig.

Hoera voor Epie, ons DT-maatje bij 52 Weeks to Christmas, zij is vandaag jarig. Voor haar 65e verjaardag maakte ik dit vrolijke kaartje. De vlinder is met wit embossingpoeder op wit papier gemaakt en daarna het papier met oranje Distress inkt bewerkt. Geeft een mooi effect...
Gisteren heerlijk genoten van de eerste vrije dag. Rustig aan wakker worden, wat gerommeld in de tuin en daarna geluncht bij Ellen, mijn schoonmoeder. Dat is een jarenlange traditie op Goede vrijdag en altijd goed verzorgd. Na de lunch is Rolf richting Zuid Limburg vertrokken, hij fietst vandaag de Amstel Gold race. Ik ging 's middags aan de slag met de bloembakken, daar staat nu fleurig perkgoed in. Gisteravond had ik bardienst in Xinix, één van mijn vrijwillgers-klusjes... Op naar weer een mooie, zonnige dag: geniet ervan!
Challenges;
Color Throwdown - CTD539

Paper Craft Crew - PPC333
Paper Craft Crew Two Week Sketch PCC333
CAS on Friday - Butterflies

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje heb je voor de verjaardag van Epie gemaakt Colien
    mooie kleurencombinatie dat geel met blauw...
    Zal vast gezellig geweest zijn met de lunch bij je schoonmoeder
    Ik wens je hele fijne en gezellige paasdagen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, past bij het weer.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat geeft zeker een mooi effect zeg.
    Prachtig kaartje.
    Hele fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke, zonnige kaart is het zo ! past helemaal bij dit weer
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great use of the sketch and colors! Love that white butterfly on color! So happy you joined us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful butterfly card in lovely colors! Thanks for joining CAS on Friday! Hugs Åsa

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien