woensdag 3 april 2019

Parkiet.

Vandaag een drukke dag: Vanochtend al naar school = werk geweest voor de studiedag en zo meteen vertrek ik naar het buurthuis voor mijn maandelijkse vrijwilligerswerk bij de kinderfilmmiddag. Hierdoor mis ik de activiteitenmiddag met de collega's, maar ja... vrijwilligerswerk vind ik net zo belangrijk. Vanavond sluit ik wel aan bij BBQ, waarmee het personeelsuitje wordt afgesloten. Rolf mag ook mee, gezellig. 
Met mijn gewonnen mallen maakte ik o.a. een kaartje met de parkiet, die wil ik tussendoor even laten zien, voordat de challenge verloopt. Nog meer kaartjes met deze vogels volgen, evenals vlinder-kaartjes.
De film die we vanmiddag draaien is Superjuffie. De trailer sprak me wel aan, ik ben benieuwd of het een leuke film is en of het druk wordt....
Challenge;
CAS(E) this Sketch! - CTS#315

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de parkiet Colien en drukke dag weer vandaag. Hopelijk is het bij de barbecue droog!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zo leuk! Die komt op mijn verlanglijstje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje en een leuke parkiet! Veel plezier bij de film vanmiddag en de BBQ vanavond! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart, heb de mallen vanmiddag ook gekocht, naar het zakje tijd ben ik nog op zoek...
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig, deze parkiet met bloem in z'n snavel! Las op fb al dat het druk was vanmiddag. Leuk! En nu gezellig BBQ-en. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaart is super ! Leuk dat je deze won! En ik zag op FB al dat het beredruk was bij de film. Wat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat een leuke felle, hebben we vroeger nog gehad.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien