zaterdag 13 april 2019

Nog een knipplaatje.

Vandaag een CAS-kaartje met weer een knipplaatje van Marianne Design. Mijn collega vroeg me om 3 kaartjes te maken met 60 erop. En laten ze bij de lopende uitdaging op het Marianne Design blog nu net cijfers op je kaart willen zien. Ik mag er dus nog 2 maken, maar deze link ik alvast, anders ben ik weer te laat :) 
Straks spullen klaarzetten voor de workshop Paasbloemstuk maken tbv Alpe d'HuZes. De afgelopen dagen ben ik druk geweest met verzamelen van het sponsormateriaal: hele mooie bloemen, 3 trays eieren, toffe plantjes en verschillende gave takken. Kortom: de dames (en kleine heer) kunnen zich weer gaan uitleven.
Challenges;
Marianne Design - Cijfers op je kaart
Gebruikte materialen:
EWK1254 - Knipvel
PK9152 - Papier Herbes & Leaves
COL1347 - cijfers
CR1359 - Basic shapes square
KJ1729 - Er is er een jarig (hoera)

CAS(E) this Sketch! - #317

14 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en zo knap een Caskaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, Colien, weer heel anders dan de kleurige kaartjes die ik vaker zie bij jou. Maar ook gaaf! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Colien, leuk gedaan!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje! En deze sketch is hier ook al aangepakt. Zie je maandag!
    En tot morgen, bij K&K en de AS!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Colien!!
    Schitterend!
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze cijfer challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Colien ik heb net ook een kaartje gemaakt voor deze challenge, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie eenvoudige kaart Colien.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met het knipplaatje. De cijfers springen goed in het oog.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog marianne design

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Coline, deze challenge kwam op het juiste moment ;-), succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook wel heel erg leuk Colien, de cijfers zijn ook een echte blikvanger!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien