woensdag 17 april 2019

Boerenbont stipjes.

Afgelopen zondag was mijn middelste zus(je) jarig, Willy vierde haar 43e verjaardag. Het feestje met cadeautjes was al geweest, maar een kleinigheidje is altijd leuk. Dus stipte ik een schaaltje voor haar. Ik koos voor de kleurtjes grasgroen, donkerblauw en bordeauxrood. 


Dezelfde kleurtjes zijn ook te zien op het boerenbont servies wat ze in de kast heeft. En dagelijks gebruikt...
Wij zussen zijn alle 4 echte theemutsen, dus wat lekkere thee-tjes konden niet ontbreken. En de tekstjes erop zijn heel toepasselijk. De leuke sluitsticker scoorde ik afgelopen zondag op Art Specially. Op Creative Life had ik ook al verschillende toffe stickers gekocht, maar die kun je nooit genoeg hebben ;)

4 opmerkingen:

  1. Zo leuk om op de dag zelf nog een klein kadootje te brengen.
    Mooi stipwerk, je begint er echt goed in te worden hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gestipt bordje, leuk om in de boerenbont kleuren te blijven.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi motief heb je ook gemaakt met de stipjes ik vind het super kunstig geworden!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat weer mooi gemaakt! Super mooi cadeautje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien