zondag 14 april 2019

Knutsels en Kadootjes: Reminder Oranje boven.

Nog t/m volgende week vrijdag 26 april kun je meedoen met onze challenge Oranje boven op het Knutsels en Kadootjes blog. Vandaag laten we een reminder zien en kleuren de blogs van het DT weer oranje. 
Ik maakte een bijzonder vouwkaartje voor Sarah , zij was gisteren jarig. Het kaartje kan dicht met een gestrikt lintje. Het woord Feestje ingekort, dat paste beter ;)
Binnenin de kaart zie je een strook, die tegengesteld gevouwen is, met daarop vierkantjes, waarvan 3 met tekst. Op de vierde heb ik zelf iets geschreven.
Op de voor- en achterkant kwam een plaatje van Don & Daisy, passend bij de jarige. Hopelijk is de envelop met het kaartje al aangekomen, ik was een beetje laat met mijn envelop bij de post. Mocht je dit blogbericht al zien, Sarah... je weet het: in het echt is het kaartje nóg mooier, haha.
Kijk gerust op het K&K blog voor de leuke, inspirerende oranje kaartjes van mijn blogmaatjes!
Dit blogbericht is ingepland en als het goed is ben ik inmiddels op weg naar Nijkerk. Vandaag ga ik met Mariken naar de Art Specially, zin in!
Challenge;
Be Challenged (Facebook) - Vouwpatroon

11 opmerkingen:

  1. Een super gezellige oranje kaart die perfect bij Sarah past! Bij MD vragen ze om cijfers op je creatie dus snel linken als je nog puf hebt ná Nijkerk 😉.
    Fijne dag, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig kaartje. Leuk dat oranje, hoeft dus niet altijd gelinkt te worden aan de koning, hihi.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk en vrolijk kaartje.
    Wat leuk om het woord in te korten, past goed bij Sarah, want volgens mij gaf zij een groot feest.
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze oranje bovenkaart voor Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super vrolijk verjaardagskaartje voor Sarah, leuk gemaakt! Veel plezier vandaag samen met Mariken!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig feestje op je kaart Colien, prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een knalkaart Colien! Superleuk en vrolijk, ideaal voor Sarah! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk dan toch wat een leukerd. Je hebt er een lekker vrolijk kaartje van gemaakt.
    Bij Papercraft challenges, vragen we voor polkadots. Ook hier kun je je kaartje nog mee laten doen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart voor Sarah!! Heel veel plezier in Nijkerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had het dus niet eerder gezien en was totaal verrast met je post! X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien