donderdag 11 april 2019

Week #15 van 52 Weeks to Christmas: Kerst in de lift.

Inmiddels in week 15 van 52 Weeks to Christmas en daarmee weer tijd voor wat kerstkaartjes. Deze keer zijn het starburst-kaartjes geworden. Dankzij de duidelijke beschrijving van Nelleke maakte ik er 3 tegelijk. 
Deze is ongeveer gelijk aan de bovenste, alleen dan met Engelse tekst. Door de grote tekst wil ik mijn kaartje ook inzenden bij de Lift Challenge. Daar willen ze graag een kaart zien met tekst als eyecather. Als versiering nog wat sterretjes en een gekleurd houten figuurtje erbij geplakt.
En op het derde kaartje niet een cirkel, maar een ster als uitgangspunt van de stralen. De zon is tenslotte ook een ster, toch?!
Het was een leuke puzzel, maar de uitleg en foto's van Nelleke hebben enorm geholpen, dankjewel daarvoor! Blijft een leuke techniek, maar deze manier van werken vind ik wel een stuk makkelijker dan hoe ik het eerst deed. En meteen de ondergrond voor 3 kaartjes klaar, helemaal super! :)
Mijn 3 kaartjes zijn niet alleen handig voor mijn voorraad, maar ook om jullie te inspireren om jaarrond kerstkaartjes te maken. Doe gerust (weer) mee! Op het 52WTC blog vind je ook de uitslag van de cadeau(papier)tjes challenge van vorige maand. Neem gerust een kijkje om te zien wie de winnaar is en hoe de top 3 eruit ziet.
Gisteren het eerste Dagkampoverleg gehad en we zijn uitgekomen op het thema: 'De Helvoirtse helden' (het kamp wordt in de plaats Helvoirt gehouden) en dat zijn dan hoofdfiguren uit de Marvel films. We zijn weer helemaal enthousiast met z'n allen!
Challenges;
De Egel - Starburst kaart
Lift Challenge - Tekst als eyecather + decoraties
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas
Merry Little Christmas - February anything Christmas goes



20 opmerkingen:

  1. Je hebt me zeker geinspireerd met deze leuke sunburst kerstkaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Heel tof. Gezellig dat plaatje met de thee en de papieren .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie gezellige en vrolijke kaartjes heb je gemaakt! Ik ga ook nog een poging wagen om zo'n kaart te maken.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartje met dat Swedish Winter papier...
    Wij hadden ook beter eerst even bij Nelleke kunnen gaan lezen..pfff wat een karwei was het.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje, mooie papiertjes heb je gebruikt, wat een werk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze starburst kerstkaartjes Colien...
    Leuk gecombineerd met die mooie teksten..
    Ik ga met deze techniek vandaag ook aan de slag...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave starburst kerstkaarten! Slim om er meteen drie te maken. Fijn dat jullie een thema hebben voor het dagkamp, dan kunnen de voorbereidingen van start gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn je kaarten leuk geworden Colien. Gaaf om zo kerstkaarten met deze techniek te maken.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie schitterende starburst kaarten heb je gemaakt. Super mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WWoowww...leuke serie starburst kaartjes Colien !!
    Fijne donderdag groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Colien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie sunburstkaartjes, vrolijk ook! De zwarte teksten poppen eruit! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaartjes meet de sunburst! Ik vind de vierkante variant toch wel wat bewerkelijker dan de rechthoekige kaart zoals ze uitleggen bij de Egel! Dus daar ga ik dan maar voor! Maar jouw kaartjes zijn prachtig!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes Colien! Ik wil het ook nog proberen..
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee gave kaarten , lekker kleurrijk ook !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je starburstkaartjes zijn echt tof!
    Leuk thema voor jullie kamp, aan een heldenthema kan je superveel activiteiten vasthaken! Succes met de voorbereidingen!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo grappig! Ik herken meteen Nelleke erin. Er zijn verschillende manier om er eentje te maken. Die van mij ziet er ook wat anders uit. Maar dat is juist zo leuk. Je kaartjes zijn alle drie super geworden!
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ha, helemaal top ! alle velletjes opgebruikt, zo is het goed, meteen ook 3 kaartjes, geslaagd puzzelwerkje is het zo geworden
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tof, gaaf effect. Ik hou hier wel van, alleen lijkt het me best wel een gedoe...of lijkt dat maar zo? ;-)
    Je uitvoering is erg mooi. Mooi deze papier combi ook.
    Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo, gewoon even 3 kaartjes!!
    Echt mooi vind ik ze.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien