zondag 28 april 2019

Recept-challenge bij Knutsels & Kadootjes.

Na alle toffe oranje kaartjes is het tijd voor een leuke, nieuwe challenge op het Knutsels en Kadootjes blog. Deze keer gaan we voor een recept. De ingrediënten zijn:

  • 1 tekststempel
  • 2 afbeeldingen
  • 3 designpapiertjes
  • 4 knopen of bloemen

Voor mijn voorbeeldkaartje heb ik een achtergrondje gemaakt met Distress oxide inktjes en er wat water op gespetterd en hier en daar nog met een zilver- of bronsstift kriebeltjes gemaakt. De tekststempel is van Badass Stamp Company, die kocht ik op Art Specially.  De hond en kat zijn plaatjes van Marlene uit een blokje van Studio Light. Je ziet onder de hond een strookje papier en boven zijn kop 2 vaantjes, dat maakt 3 designpapiertjes. En de 4 knoopjes lijken me duidelijk: recept compleet!
Inzenden kan t/m vrijdag 24 mei, zoek de benodigde materialen bij elkaar en doe mee! Vind je het misschien lastig? Kijk dan eens op het K&K-blog, daar zie je inspirerende voorbeelden van mijn DT maatjes, je doet vast ideetjes op...

9 opmerkingen:

  1. wat een grappige, kleurrijke kaart ! helemaal top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O grappig! Helemaal anders dan je gebruikelijke stijl ( waar ook veel variatie in zit ! )
    Heel speels, vrolijk en kleurrijk is deze.Ik heb zin om mee te doen!
    Hoeveel kaartjes mag je linken bij 4 SCB? Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt heel origineel, vind ik! Zo leuk met de hond en de poes! En de vrolijke kleuren! Er is veel diversiteit in voorbeelden. Ik ben nu al benieuwd naar alle inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, deze vind ik heel gaaf. Die kleuren zijn prachtig, welke heb je gebruikt van de oxides?
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vrolijke kaart, leuke uitvoering van de opdracht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je prachtige kleuren gebruikt voor dit recept! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De vrolijke kleurtjes spatten heerlijk van mijn beeldscherm af.
    Zó leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo gaaf, heel vrolijk en speels, top !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat is best lastig.
    Maar wat een leuk voorbeeld maakte jij.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien