donderdag 7 december 2023

52 Weeks to Christmas, week 49. Reminder embossingfolder-challenge.

Nog t/m vanavond 23.55 uur kun je meedoen met de challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Deze keer is het thema: gebruik een embossingfolder. Ik koos voor een landschap en plakte er plaatjes op uit een DecoTime blok. Het tekstje is van Bella Lulu. Het sneeuwlandschap lijkt roze, maar is toch echt wit...

Bij dit 2e kaartje heb ik zilver spiegelkarton gebruikt, ook al zo lastig te fotograferen. Maar het lijkt wel op ijs :)

Doen jullie mee met onze challenge? Link dan je wiebelkaartje in het bericht dat afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Elk ander kerstkaartje kun je onder het bericht van vandaag inzenden.

Vandaag zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd. Gisteren hebben we het huis versierd met harten, lichtjes, tule, etc. Vanavond gaan we uit eten, maar eerst nog naar de fysio en werken vandaag. 

Challenges;

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het gouden huwelijk van je ouders. Leuke kaarten enige stansje Colien. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee leuke kaarten. Gefeliciteerd met je ouders en geniet van het etentje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je ouders! Een echte mijlpaal, als je dat in gezondheid mag halen samen. Veel plezier vanavond.
    Je kaartjes zijn heel leuk! Vooral die tweede met dat spiegelkarton. Echt een tof idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leukerds Colien , van harte met jullie ouders , fijne dag 🍰
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten Colien! En ben je afgelopen zondag naar buiten gerend om in het laagje sneeuw te fotograferen?
    Wat bijzonder dat je ouders 50 jaar getrouwd zijn. Mijn vader overleed vrij onverwacht 4 maanden voor hun 40e huwelijksverjaardag. Fijne avond met elkaar!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Colien. Vooral de eerste, zo'n leuke muts! Proficiat met je ouders. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt! Zo leuk die 2e kaart! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaartjes Colien....mooie keuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. I love the fox in the hat. Thanks for taking part of The Paper Players Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé das een leuke kaart
    Oh, this is so cute
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten. Ik had ze al gezien op insta. Gefeliciteerd met je ouders.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart , dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. superleuke kerstkaart. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet bij onze challenge bij Girlz Creative Christmas
    Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee leuke reminderkaartjes!
    Hopelijk was het een leuk en feestelijk weekend met het gouden jubileum van je ouders. Ik zag de decoratie en bedankjes hieronder. Heel tof allemaal.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Two lovely cards! Thanks for sharing with us over at the Holly and Ivy Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien