vrijdag 22 december 2023

Twee snowglobe-shakers.

 

Er lagen nog materialen voor 2 kerstkaartjes op tafel, vanavond maakte ik ze af. Er zijn dezelfde materialen voor gebruikt als voor de kaartjes van gisteren. De snowglobe is een Craftables mal van Marianne Design.
Het gala was heel geslaagd, wat een topavond! Alle leerlingen en collega's hebben zich prima vermaakt. Vandaag was de kerstviering met leerjaar 1 t/m 3. We hadden een carrousel met een kerstverhaal-bingo, karaoke, chocomel en oliebol bij een vuurkorf op het plein, kaartjes maken voor het verzorgingstehuis en een quiz. 
De eerste rondes mocht ik het verhaal voorlezen, de 2e ronde liep ik de carrousel mee met mijn mentorklas. Nadat we de leerlingen hadden uitgezwaaid, was er voor alle medewerkers een goedverzorgd lunch. Een mooie afsluiter van het jaar! Nu maar even de pauzeknop indrukken....

Challenge;

52 Christmas Card Throwdown - Snowglobe



5 opmerkingen:

  1. Precies, heerlijk om je vakantie rustig te beginnen.
    Leuk om een shaker te maken van deze globe.
    Wéér 2 kaartjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. que c'est mignon Colien, festive et charmante, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een superschattig kaartje
    Wow, very cute card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful snowglobe sheker Christmas card.! Thanks for playing at 52 CCT challange.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,
    Wat een mooie kaarten zeg. Prachtig gedaan met de shaker.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien