dinsdag 5 december 2023

Wie zoet is krijgt lekkers.

 

Heerlijk avondje is gekomen, mijn nieuwe Dr Martens zijn binnen, haha. Nee, Rolf en ik doen niks aan Sinterklaas, maar ik heb het vandaag gevierd met mijn klas. We hebben het dobbelspel gespeeld en het was gezellig. Ook heb ik wat collega's verrast met een reep chocolade in hun postvak. Daarbij een klein gedichtje:

Een collega was laatst 'onthand' 

en jij hielp haar uit de brand.

Jij liet haar weten

dat jij haar wel wilde rijden vanuit/naar Eethen

Dat maakte haar heel erg blij,

vandaar deze kleine lekkernij.

Ik heb nog geen reacties gekregen, maar dat komt vast nog wel. Morgen ben ik op school = werk om de laatste pakketten samen te stellen voor de kerstkransenactie tbv de Roparun en Alpe d'HuZes. Verder 2 stagebezoeken rijden en 's middags bij het huis van mijn ouders versieren voor hun 50-jarig huwelijk. 



4 opmerkingen:

  1. Leuke pakketjes heb je gemaakt, goed passend gedicht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! En zo leuk om collega's te verrassen. Ik ben begonnen met kleine doosjes te maken.
    Moet er wel veel, maar net is nog geen kerst. Ik ben benieuwd maar je nieuwe dr. Martens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een leuke Sintsurprise maakte je voor jouw collega's. Hier heeft deze hulpsint gisteren pakketjes met chocolade, marsepijn en speculaas in alle bakjes van de collega's gezet en ook op de burelen...
    Dankjewel voor jouw leuke pakketje, dat is ook aangekomen ondertussen. Ik bekijk het als een uitdaging en zal er een keer mee aan de slag gaan na alle drukte hier...
    Veel plezier bij het jubileum van jouw ouders! Geniet er van en laat hen vooral genieten!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en origineel. 
    What a sweetie. I love it.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien