woensdag 27 december 2023

Kleurenkaartenteam: Crème met donkerblauw.


We zijn al weer toe aan de laatste woensdag van dit jaar en dat betekent: KKT-dag bij Martina. Deze keer mocht Jantine de kleurtjes bepalen en zij koos voor donkerblauw bij het crème van vorige maand. Ik maakte 2 kaartjes met mijn nieuwe MAKE A WISH-mal van Studio Light. Rolf verraste me op kerstavond met een mooi pakketje mallen op kerstavond...

Ik had eerst deze achtergrond gekozen, maar vond em bij nader inzien iets te donker. Maar zonde om niet af te maken en te laten zien, dus bij deze...


Benieuwd naar meer creaties in deze kleurencombi? Ik wel, dus ik ga in de loop van de dag een rondje doen, alle linkjes vind je op het blog van Martina. Maar nu eerst omkleden en naar een uitvaart van de veel te vroeg overleden secretaris van onze voormalige stichting. 
Morgen ben ik er weer met 2 kaartjes, dan laten we zien wat de december-challenge is bij 52 Weeks to Christmas.

16 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes hoor Colien! En wat een leuke attentie om deze mallen te krijgen voor de kerst! Veel sterkte vanmiddag! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, maar dees is zo leuk gedaan, kei goe, en past zo goe voor de opdracht van de KKT
    Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei erg mooi hoor.
    sterkte bij de uitvaart.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten met deze leuke mal.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten, Colien. Ik vind ook de eerste mooier dan de tweede, grappig is dat, dat het effect echt heel anders is.
    Leuke verrassing, die mallen van Rolf.
    En triest, dat de secretaris van jullie stichting zo jong is overleden.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Colien,
    Wat een leuke vuurwerkkaarten maakte jij! Gek hé, Vuurwerk mag bijna nergens nog en toch blijft het ons fascineren want ook bij mij een vuurwerk-kaart vandaag...
    Goh, jouw portemonnee kwijtgespeeld, dat is balen! Gelukkig heb je hem terug.
    Mooie kaart voor de schoonmama gemaakt en wat leuk die lichtjes in jouw haar... Toffe schoenen ook onder jouw jurk, ook Dr Martins neem ik aan, haha!
    Geniet van het eindejaar!!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten, toch zou ik kiezen voor de laatste, jouw eerste keus (is meer crème)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide kaartjes zijn geslaagd hoor ! Leuk zijn ze geworden,
    Fijn dat je er deze maand weer bij bent, dank je wel !
    Grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof zo'n grote woordstans, je maakte er 2 mooie kaartjes mee!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee leuke kaarten met je nieuwe stans. De 2e vind ik eigenlijk wel heel erg leuk, met die verschillende tinten papier, iets warmer van kleur. Het is een toffe combinaties. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi, grappig dat jij ook de vuurpijlen hebt gebruikt en een grote tekst.
    Wat naar een uitvaart in deze tijd. De nabestaanden hebben een nare decembermaand voortaan, denk ik. De kaart hieronder is ook heel gaaf! Leuk die nieuwe stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Ik vind de donkere achtergrond de mooiste.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat werd je weer verwend door Rolf! Je maakte er gelijk twee mooie kaarten mee. Gelukkig liep het verhaal van je portemonnee goed af en je schoenen:heel leuk. Dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien