donderdag 21 december 2023

52 Weeks to Christmas, week 51.

Het is weer donderdag, dus kerstkaarten-dag. Vandaag een serietje van 4 kaartjes, ik maakte ze met de leuke papiertjes en stempels van AluaCid, een Spaans merk. Ik zocht een leuke sketch uit en ging aan de slag.

De kaartjes zijn inmiddels verkocht tbv Alpe d'HuZes. Ik zal komende week eens kijken hoeveel geld er inmiddels in het potje zit, dan kan ik de helft storten op Rolf zijn actiepagina. Misschien doe ik dat Kerstavond wel, symbolisch cadeautje...

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge? Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je voorbeeldkaartjes van Martina en Marijke. Maar natuurlijk is het hele designteam weer actief geweest met het maken van mooie, inspirerende kaartjes. Kijk gerust ook eens bij de andere dames op het blog.

Vanavond is het gala van klas 4, elk jaar weer zo leuk. En dit jaar voor mij extra, omdat er heel veel oud-mentorleerlingen (van sommige was ik 3 jaar mentor) in deze lichting zitten. Vanmiddag ga ik helpen met het versieren van de zaal, de fotohoek en de plek waar de leerlingen binnenkomen. 

Challenges;

The Holly and Ivy Christmas Challenge - Anything Christmas goes

Sunday Stamps - SSC324

11 opmerkingen:

  1. Oh, die zijn leuk geworden! Veel plezier met de gala avond. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat zijn je kaarten leuk geworden zeg. De tekst vind ik echt prachtig zo. Heel gaaf.
    Veel plezier met de gala avond. Dat wordt vast gezellig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke serie weer! Kan me voorstellen dat ze snel verkocht waren! Een leuke avond en voor jullie fijne feestdagen. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn vier hele leuke kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaarten Colien. Veel plezier vanavond.
    Fijne, knusse dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaartjes, leuke serie Colien.
    Fijne kerst, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk en dat merk ken ik niet! Was het een leuk gala? Ik kreeg al een foto van mijn neef (17) in een schitterende outfit (gilet van mijn vader aan). Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaartjes, Colien! En voor een goed doel, extra leuk!
    Fijne kerstdagen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your Chirstmas clipboard cards are super cute!! Thanks for joining the fun and playing along with our “Be Bold” sketch challenge over at Sunday Stamps!!
    -Deb Horst, DT #SSC324

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke sketch.
    Ik vind het altijd leuk om te zien, zo'n serie..... en toch allemaal anders.
    En nu, VAKANTIE!!
    Veel plezier en rust maar lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh, I love your interpretation of this week's sketch. The spattering of stars is so fun! Thanks for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien