maandag 4 december 2023

Gespiegeld stempelen op het 4 Season blog.

De eerste maandag van de maand betekent een nieuwe challenge op het 4 Season blog. In december gaan we voor: Spiegelend stempelen. Ik maakte 2 kaartjes met de Buddy-stempeltjes van Creative Craftlab.


De grappige hondjes stempelde ik eerst op een siliconen (bak)matje en vervolgens (met de stempelhulp) gespiegeld op papier. Ik kleurde ze in met alcoholmarkers. De papiertjes zijn ook van Creative Craftlab/Studio Light. Op het 4 Season blog zie je linkjes naar technieken om gespiegeld te stempelen. Daar kun je ook mooie voorbeeldkaartjes bekijken van onze gastdesigners naast die van Nelly en Daan.

Challenges;

Dutch Card Lovers - Kleurrijke kerstkaart




10 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaarten met Buddy.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh, wat leuk.
    Ik ben benieuwd of het mij ook zal lukken, ik ga het vandaag meteen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gedaan,
    this is so nice.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge!! En wat heb je er mooie kaartjes mee gemaakt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart, spiegelend stempelen nog niet gedaan. mooie lay-out en papiertjes.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Knap gedaan met het stempelen en dank voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik ga eens kijken of ik het ook voor elkaar krijg, om gespiegeld te stempelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf! Goed gelukt. Ik ga mijn best doen hoor. Heb het ooit geprobeerd en dat mislukte.. dan is de aardigheid eraf, maar wie weet lukt het door de filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten met de hondjes, heel vrolijk en kleurrijk! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 😊 CreaTEAve groetjes, Yvonne- The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten met de hondjes, heel vrolijk en kleurrijk! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 😊 CreaTEAve groetjes, Yvonne- The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien